חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות בסופיה בולגריה

מחפשים מלונות מומלצים בסופיה? להלן הסבר איזה מלון לקחת בסופיה, באיזה איזור, וכיצד להזמין בתי מלון טובים למטיילים הישראלים!

סופיה היא אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בבולגריה וגם המקום הפופולרי ביותר בעולם עבור תיירים. כמעט כל המראות נמצאים במרחק של פחות מקילומטר, מה שהופך אותו למקום טוב לשהות בו אם ברצונכם להגיע בקלות לאטרקציות. ממוקם למרגלות הרי ויטושה, מלון All – Seasons Residence הוא מקום נהדר עבור אלה המחפשים אטרקציה נוחה להגיע למקום ובטוח ונוח ממרכז העיר.

ישנם כמה אתרים בסופיה, כמו מרכז העיר, כיכר ואזוב והמוזיאון הלאומי, אך ישנם מקומות רבים אחרים בהם תוכלו לבקר, כמו סבטה גוגול, העיר העתיקה ואפילו העיר העתיקה. יש כמה דברים טובים לעשות בבולגריה, במיוחד בלב הבירה ופרבריה.

במרכז העיר תוכלו למצוא כמה מהאתרים הטובים ביותר בסופיה

כולל המוזיאון הלאומי, כיכר ואזוב, סנט גוגול, העיר העתיקה והעיר העתיקה. הליכות אחר הצהריים: טיילו ברחובות הבירה המרתקים וצאו אל המראות הטובים ביותר של בירת בולגריה, כמו הארמון הגדול, כיכר גברילה וכיכר גגארין. המלון שלנו ממוקם באחד מאזורי התיירות הפופולאריים ביותר בבולגריה, אם לא במרכז העיר.

פחות מ- 800 מטרים מהמלון תמצאו את המוזיאון הלאומי, סנט גוגול, הארמון הגדול, כיכר גברילה וכיכר גגארין. אנו ממוקמים בלב העיר העתיקה, רק כמה רחובות ממרכז העיר ובמרחק הליכה מכמה מאזורי התיירות הפופולריים ביותר של סופיה.

מלון אנל ממוקם במרכז סופיה ויש בו חניה פרטית למכוניות ואוטובוסים

מלון בריסטול מציע נוף מעולה של מרכז העיר, הארמון הגדול, כיכר גברילה וכיכר גגארין. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי מהיר זמינה במלון, כמו גם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בקומת הקרקע של המלון.

להזמנת חדר באחד המקומות הטובים ביותר בסופיה, אנו ממליצים להזמין זמן רב מראש. בחודשי הקיץ זה יעד פופולרי, אבל בחודשי החורף זה לא כל כך הרבה.

אזור זה

בו ממוקמים רוב המלונות הטובים ביותר בסופיה, הוא בחירה מומלצת למי שמבקר בבולגריה בזכות הקסם ההיסטורי שלה, אך גם בזכות הלינה בו. אם אתם נוסעים לראשונה לבירת בולגריה, יש לראות את מרכז העיר כבחירה הראשונה לשהותכם ב- SofIA. גלה את הבירה האטרקטיבית של בולגריה, מלאה בדברים שניתן לחקור, כמו מוזיאונים, בתי קפה, מסעדות, ברים, חנויות ומסעדות. אזור זה, בו נמצאים כמה מהמלונות הטובים ביותר שלנו, הוא הבחירה המומלצת עבור כולם, מתיירים למקומיים, ולמי שמבקר בסופיאנות בזכות הקסם ההיסטורי שלו.

למרות שאולי אין לך כל כך הרבה אפשרויות, כמה מלונות באזור זה הם הבחירה המומלצת ביותר לשהות בסופיה, במיוחד במרכז העיר.

מומלץ למטיילים שרוצים להתארח ליד קתדרלת סנט אלכסנדר נבסקי

ויש בסופיה מלונות רבים המציעים הסעות מ / אל שדה התעופה. הבחירה הטובה ביותר עבור מלון עסקים בבולגריה יכולה להיות BW Hotel, אחד המלונות הפופולאריים ביותר עבור אנשי עסקים בעיר. יש בו את כל השירותים הדרושים לשהייה יוצאת דופן, כולל חניה חינם, אינטרנט אלחוטי חינם, ארוחת בוקר וארוחת צהריים בחינם, ומסעדה בשירות מלא.

אם אתם מחפשים לינה בסופיה

יש לנו את האירוח הכי טוב בבולגריה בדיוק בשבילכם. צימרים ו- AirBnB בבולגרית, והם מהווים אופציה נהדרת לבעלי מעט כסף שכן הם מציעים חניה חינם, אינטרנט אלחוטי חינם, מסעדה בשירות מלא וארוחת בוקר חינם. מלונות זולים אלה בסופיה הינם מושלמים עבור בעלי תקציב נמוך המעוניינים להיות במיקום מרכזי בעיר וקרוב לאטרקציות שלה. הם אידיאליים למבקרים ראשונים, מכיוון שהם מציעים לפחות 9 מהפעילויות הטובות ביותר בסופיה וסביבתה.

ריכזנו גם רשימה נבחרת בקפידה של מלונות מומלצים בסופיה לכל סוגי המטיילים

פירטנו לראשונה כמה מהמלונות המפוארים ביותר של SofIA ומיינו אותם כברירת מחדל לפי מחלקה. אלה כוללים מלונות עם חניה חינם, אינטרנט אלחוטי חינם, מסעדה בשירות מלא עם ארוחת בוקר חינם ומגוון רחב של שירותים.

כל מלונות היוקרה

כולל מלונות עם חניה חינם, אינטרנט אלחוטי חינם, מסעדה בשירות מלא וארוחת בוקר חינם, זמינים ברשימה נפרדת. בשותפות עם Booking.com, Maplandia. Com מציעה רשימה מקיפה של מלונות בסופיה, שאספנו מהעבר שלהם ב- Booked.net. ביקורות על מלונות SofIA לא מוטות שנכתבו על ידי אורחים אמיתיים יעזרו לכם לקבל את החלטת ההזמנה שלכם.

טעמו את העיניים ותוכלו לראות שלסופיה יש יותר מה להציע

ורוב החדרים מציעים פנורמה ציורית של הרי ויטושה המרהיבים, כמו גם מלונות רבים אחרים בעיר, כמו מלון ריגה והמלון בלגרד. אורחים המעוניינים בקניות ובחיי לילה יכולים ליהנות מחניה חינם, אינטרנט אלחוטי חינם, ארוחת בוקר חינם וארוחת ערב ללא תשלום. מסעדה בשירות מלא ומבחר רחב של מסעדות וברים הופכים את השהייה בעיר הזו לבלתי נשכחת.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן