חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בתי מלון מומלצים בסופיה בולגריה

בתי מלון מומלצים בסופיה בולגריה? להלן רשימת מלונות מומלצים בסופיה למטיילים הישראלים! אל תפסידו סקירת כל מלון מומלץ בסופיה למטייל הישראלי >>

אם אתה חולם על סופיה במשך שנים, פשוט קרא את המדריך האולטימטיבי שלנו לסופיה והחליט שאתה צריך לראות את זה בעצמך, או אם אתה חולם על זה השנה, פשוט החלט איזה מקום לבחור ולקלוט הכל. חילקנו את בולגריה לאזורי התיירות הטובים ביותר, כאשר מלונות סופיה מומלצים לכל תקציב. המדריך שלנו לכל רובע בסופיה כולל את כל מה שצריך לדעת על בולגריה ולינה. תלוי בסוג החוויה שאתה מחפש, הגבלנו את מבחר המלונות הטובים ביותר בבולגריה עבורך.

ישנן אפשרויות למלונות חמישה כוכבים

כולל מלון גרנד סופיה ומלון הילטון. הבחירה הטובה ביותר עבור מלון עסקים בסופיה יכולה להיות מלון BW במרכז העיר, עם הנופים היפים של הבירה. למטה תמצאו תמונות של כמה מהמלונות הטובים ביותר בבולגריה לנוסעים עסקיים ופנאי.

ישנם מלונות רבים בסופיה המציעים הסעות מ / אל שדה התעופה

ומומלץ למטיילים המעוניינים לשהות בסמוך לקתדרלת סנט אלכסנדר נבסקי. מלונות בבולגריה כוללים את מלון הילטון, מלון מריוט ומלון גרנד במרכז העיר, כמו גם מספר מלונות אחרים.

מטיילים המתכננים טיול לחוף הים אך אינם מזמינים מראש יכולים לבדוק המלצות למלונות החוף בבולגריה במלונם בסופיה

מצא את העסקאות הטובות ביותר למלונות, היכן להזמין באינטרנט והיכן למצוא ביקורות נוספות באתר TripAdvisor.com. גלה אודות מבצעים טובים למלונות, למה לצפות, כיצד למצוא אותם, מתי לבצע צ'ק-אין – וכמה הם עולים, כמו גם מידע נוסף על היכן להזמין באינטרנט. גלה את המבצעים הטובים ביותר למלונות, היכן להזמין באינטרנט ומה תוכל למצוא את המבצעים הגרועים ביותר בבולגריה שיכולים למצוא יותר מביקורת אחת ב- tripAdvisors.com.

אם אתם מחפשים לינה בסופיה

יש לנו את האירוח הכי טוב בבולגריה בדיוק בשבילכם. גלה מידע נוסף על מבצעים טובים למלונות, למה לצפות, כיצד למצוא אותם, מתי לבצע צ'ק-אין וכמה הם עולים, כמו גם מידע נוסף על היכן להזמין באינטרנט והיכן למצוא ביקורות נוספות באתר TripAdvisor.com. למד אודות מבצעי המלונות הטובים ביותר וראה מידע נוסף על ביקורות ב- tripAdvisor, עם פרטים נוספים על אופן פעולתו, מחיר המלון ועוד.

גלה את הבירה האטרקטיבית של בולגריה

מלאה בהזדמנויות גילוי ובתי מלון. האזור בו ממוקמים רוב המלונות הטובים ביותר בסופיה הוא בחירה מומלצת למי שמבקר בבולגריה בזכות הקסם ההיסטורי שלה, אך גם להרבה יותר. לינה בבולגריה: האזור הוא ביתם של המסעדות והברים הטובים ביותר בבירת בולגריה והוא היעד המועדף על תיירים ובחירה מומלצת לכולם, מתיירים ועד מקומיים ולכל מי שמבקר בקסמה ההיסטורי של סופיה. ביתם של OfTheBestHotel.com ו- TripAdvisor, הוא אחד היעדים המובילים שלנו.

לינה בסופיה: למרות שאולי אין לכם כל כך הרבה אפשרויות, כמה מלונות באזור הם מהמומלצים ביותר עבור תיירים ומקומיים.

Grand Millenium

כמו רוב המלונות בסופיה, בולגריה, מציע גישה נוחה לאטרקציות המרכזיות בעיר. מלון זה הוא המקום הטוב ביותר לשהות בו ולצאת אל תוך הלילה, אך ישנן אפשרויות רבות אחרות למי שרוצה גישה נוחה לאטרקציות. המראות הטובים ביותר והמראות הטובים ביותר בבולגריה הופכים את המלון הזה לבחירה טובה עבור תיירים.

חניה פרטית זמינה לרכבים ואוטובוסים, ואינטרנט אלחוטי מהיר זמין בחינם. מלון אנל ממוקם במרכז סופיה, ומציע גישה נוחה לאטרקציות העיקריות של העיר, כמו הגרנד מילניום והמוזיאון הלאומי הבולגרי.

מלון ארבעה כוכבים זה הוא אחת האפשרויות המדורגות הטובות ביותר בסופיה, שם תוכלו לשהות זמן קצר במלונות הפופולריים ביותר בעיר.

במרכז העיר תמצאו כמה מהפעילויות הטובות ביותר בסופיה

כולל מוזיאונים, גלריות אמנות, מסעדות, בתי קפה, בתי מלון, מרכזי קניות ועוד ועוד. כל הפעילויות הללו מציבות את בולגריה במרכז כלכלתה והעיר נחשבת למרכז הפיננסי של המדינה, שכן מעל 80% מההשקעות הישירות הזרות (FDI) ממוקמות בבולגריה. האירוח הזול ביותר בסופיה ובולגריה הוא מושלם עבור אורחים עם תקציב הדוק ורוצים להיות קרובים למראות. אם תבחר במלון במרכז סופיה, תוכל למצוא את המוזיאונים והאטרקציות הטובים ביותר ממש ליד המלון שלך.

לכן

כשמחפשים מקום לינה בסופיה, יש המון הצעות. צימרים או AirBnB בבולגריה הם אופציה נהדרת, אך אם תחליטו להישאר באחד ממלונות היוקרה הטובים ביותר בבולגריה, תקציב הנסיעות שלכם לא יהיה עמוס מדי. שהו במלונות הזולים ביותר בבולגריה לנסיעות התקציב שלכם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן