חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון סנטרל סופיה בולגריה

מלון סנטרל סופיה (Central Hotel Sofia) הינו מלון מומלץ ומובחר במיקום מעולה במרכז סופיה, מלון של 4 כוכבים ששווה לבדוק ואם פנוי להזמין!

כמעט כל המראות נמצאים במרחק של פחות מקילומטר, מה שהופך אותו לאחד המקומות הממוקמים ביותר בבולגריה. אם אתה רוצה גישה נוחה לכל המראות, אין מקום טוב יותר מאשר מלון סנטרל בסופיה, המלון הפופולרי ביותר בעיר.

כניסה לדף המלון בבוקינג – לחצו כאן!

זו אחת האפשרויות הטובות ביותר בסופיה, והיא נמצאת במרחק של עשר דקות הליכה מאובוריסטה לוואזוב קרסנויארסק, יעד התיירות הפופולרי ביותר בבולגריה.

ישנם מקומות רבים אחרים לבקר בהם, כמו סבטה קרסנויארסק, ואזוב, בירת הרפובליקה של בולגריה והיעד התיירותי הפופולרי ביותר במדינה.

בקר בכנסיית סנט סופיה

שתחילתה במאה הרביעית, ובקתדרלת ואזוב עם הארכיטקטורה המודרנית יותר שלה, המיוצגת על ידי קתדרלת סנט ואדים קרסנויארסק והקתדרלה הלאומית של בולגריה. בנוסף, יש בעיר הרבה מסעדות, חנויות, מלונות, מוזיאונים ואטרקציות אחרות. העיר מסווגת גם כמרכז הפיננסי של המדינה, עם יותר מ -90% מהמוסדות הפיננסיים של המדינה והבינלאומית, בנקים, חברות ביטוח וחברות שירותים פיננסיים הממוקמים בסופיה ובסביבתה. כל הפעילויות הללו מציבות את בולגריה במרכז כלכלתה ומהוות מקור חשוב להשקעות זרות ישירות. בשדה התעופה סופיה מספר טיסות בינלאומיות לאירופה, אסיה, אפריקה והמזרח התיכון וממנה, כולל טיסות מפריז, לונדון, ניו יורק, פריז – ניס, בריסל, ברלין, מוסקבה, טוקיו, סינגפור ו ערים אחרות. שדה התעופה הבינלאומי של סופיה נמצא במרחק של פחות מ -10 ק"מ משם וישנן מספר טיסות בינלאומיות אחרות לאירופה, אסיה, אפריקה והמזרח התיכון, כולל טיסות מפריס, לונדון, ניו יורק, פריז – ניס, בריסל, ברלין, מוסקבה, טוקיו, סינגפור וערים אחרות. המלון יכול להכיל כ -80 איש, אך יש מקום גם לעד 200 אנשים במלון, כמו גם מסעדה ובר. יש מגוון רחב של מסעדות, ברים, חנויות ומסעדות בעיר ובסביבתה, מה שהופך אותה לאחד המקומות הטובים ביותר בסופיה, עם מגוון של אוכל ומשקאות.

כניסה לדף המלון בבוקינג – לחצו כאן!

אם אתם מחפשים לינה בסופיה

יש לנו את האירוח הכי טוב בבולגריה בדיוק בשבילכם. ב- Sofias Holiday Inn יש מגוון רחב של מלונות ומסעדות, כמו גם מספר מסעדות וברים בעיר ובסביבתה. גלה את הבירה האטרקטיבית של בולגריה, מלאה בהזדמנויות גילוי ועם מגוון רחב של אטרקציות לבחירה.

אם אתם מחפשים הוסטל בסופיה, אל תחפשו רחוק יותר מה- Central Central Holiday Inn בלב העיר. יש גם אפשרות לבקר באחת מאתרי התיירות הפופולאריים ביותר בבולגריה, כמו המוזיאון הלאומי, או לטייל בפארק הטבע ויטושה.

אם אתם מזמינים חדר באחד המקומות הטובים ביותר בסופיה

אנו ממליצים לכם להזמין זמן רב מראש. אם תבחרו להישאר בלוזנטס, בדקו היכן תחנת המטרו הקרובה ביותר כדי שתוכלו להיות בטוחים שתוכלו להגיע לסופיה וממנה בנוחות. זהו יעד פופולרי במהלך חודשי הקיץ, ואם תגיעו לשדה התעופה של סופיה, המטרו ייקח אתכם לעיר תוך מספר דקות בלבד.

תחנת האוטובוס נמצאת ממש מול המלון ומספקת גישה נוחה לכמה מהאטרקציות המרכזיות של סופיה

מרבית האוטובוסים הבינלאומיים והמקומיים יוצאים במקביל לתחנת המטרו, מה שהופך אותה לדרך הקלה ביותר להגיע למרכז העיר. תחנת האוטובוס הקרובה ביותר עם שירות אוטובוסים בחינם נמצאת מעל 200 מטרים מהמלון.

סופיה מצויידת ברשת של חשמליות

אוטובוסים ועגלות נוסעות בין השעות 05: 00-23: 30. מחיר כרטיס המטרו זהה בערך למחיר הנסיעה של אחד מקווי האוטובוסים הרבים בחינם ב מרכז העיר. למידע נוסף, עיין במדריך שלנו לתמחור טיפולי בריאות במקומות אחרים בסופיה. שניים מטיולי לבולגריה (פברואר ואוקטובר) היו ללא חרקים, אם כי היה לי גוש נחמד על מצחי מצרפת.

לאחר שהגעתי לסופיה הגעתי לתחנת המטרו סרדיקה משדה התעופה של סופיה ונכנסתי במהירות

במטרו למלון סנטרל. לאחר שעזבנו את תחנת סרדיקה היינו צריכים ללכת למרכז העיר לראות שלושה בניינים ענקיים. הגענו לבירת בולגריה בערך בשעה 05:30 ביום ראשון בבוקר ויצאנו מהתחנה Ser dka.

הבניין הראשי של המפלגה הקומוניסטית הבולגרית

לארגו, היה במקור מושב האסיפה הלאומית. הבניין מימין הוא משרד החינוך, בו נמצאים משרדי משרד הפנים וסוכנויות ממשלתיות אחרות. בניין המלון ומתחם משרדי הממשלה מוקפים בחצר פנימית, בה ממוקמים מספר מסעדות, חנויות, בתי קפה ומבני ציבור אחרים.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן