חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ספא בסופיה בולגריה

מרכזי ספא ובריאות בעיר סופיה? כל הפרטים על אתרי ספא בסופיה, בולגריה למטיילים הישראלים. חופשה של רוגע ושלווה מתחילה כאן!זה לא אתר הספא הפופולרי ביותר בבולגריה, אבל זה מקום יפהפה, שקט וקרוב לסופיה. בוולינגרד עצמה מתגורר פנסיון רודופי הנעים עם הבריכה, הבריאות, המסעדה והספא שלו.

בולגריה היא ידועה במרחצאות המרפא שלה, והעיר סופיה היא ביתם של כמה מהספא הטובים ביותר במדינה.

סוגי טיפולים

ספא בסופיה מציעים מגוון רחב של טיפולים, כולל:

  • עיסויים
  • טיפולי פנים
  • טיפולי גוף
  • טיפולי מים
  • טיפולי ספא רפואיים

ספא מומלצים בסופיה

  • ספא סנט סטפן הוא ספא יוקרתי הממוקם במרכז סופיה. הספא מציע מגוון רחב של טיפולים, כולל עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי גוף וטיפולי מים.
  • ספא רילה הוא ספא פופולרי הממוקם בהרי רילה. הספא מציע מגוון רחב של טיפולים, כולל עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי גוף וטיפולי מים.
  • ספא פרוטריה הוא ספא היסטורי הממוקם במרכז סופיה. הספא מציע מגוון רחב של טיפולים, כולל עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי גוף וטיפולי מים.

טיפים לבחירת ספא בסופיה

  • קראו ביקורות לפני שאתם בוחרים ספא, כדי לראות מה חושבים אחרים על השירותים והטיפולים המוצעים.
  • הגדירו את התקציב שלכם לפני שאתם מתחילים לחפש ספא, כדי שלא תצאו בהפתעה.
  • חשבו על מה שאתם מחפשים בטיפול, אם אתם מחפשים עיסוי מרגיע, טיפול פנים מחדש או טיפול ספא רפואי.

לסיכום

ספא בסופיה הם דרך מצוינת להירגע ולהתפנק. עם מגוון רחב של טיפולים ותקציב גמיש, תוכלו למצוא את הספא המושלם עבורכם.

אתרי ספא ומרחצאות חמים בבולגריה

בולגריה היא ביתם של מעל 1,000 מעיינות חמים, שהיו בשימוש כבר במשך מאות שנים. המים במעיינות החמים בבולגריה מכילים מינרלים רבים, והם משמשים לטיפול במגוון רחב של בעיות בריאותיות.

אתרי ספא ומרחצאות חמים מומלצים בבולגריה

  • ספא רילה הוא ספא פופולרי הממוקם בהרי רילה. הספא ממוקם במרחק של כ-70 קילומטרים מסופיה, והוא ידוע במעיינות החמים העשירים שלו. הספא מציע מגוון רחב של טיפולים, כולל עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי גוף וטיפולי מים.
  • ספא באניה באקה הוא ספא פופולרי הממוקם בדרום-מזרח בולגריה. הספא ממוקם במרחק של כ-30 קילומטרים מעיר הנמל בורגס, והוא ידוע במעיינות החמים העשירים שלו. הספא מציע מגוון רחב של טיפולים, כולל עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי גוף וטיפולי מים.
  • ספא סטרומיאנה הוא ספא פופולרי הממוקם במרכז בולגריה. הספא ממוקם במרחק של כ-100 קילומטרים מסופיה, והוא ידוע במעיינות החמים העשירים שלו. הספא מציע מגוון רחב של טיפולים, כולל עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי גוף וטיפולי מים.
  • ספא ווארנה הוא ספא פופולרי הממוקם בעיר הנמל ווארנה. הספא ממוקם במרחק של כ-200 קילומטרים מסופיה, והוא ידוע במעיינות החמים העשירים שלו. הספא מציע מגוון רחב של טיפולים, כולל עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי גוף וטיפולי מים.
  • ספא סודווינה הוא ספא פופולרי הממוקם בדרום-מערב בולגריה. הספא ממוקם במרחק של כ-200 קילומטרים מסופיה, והוא ידוע במעיינות החמים העשירים שלו. הספא מציע מגוון רחב של טיפולים, כולל עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי גוף וטיפולי מים.

טיפים לבחירת ספא בבולגריה

  • קראו ביקורות לפני שאתם בוחרים ספא, כדי לראות מה חושבים אחרים על השירותים והטיפולים המוצעים.
  • הגדירו את התקציב שלכם לפני שאתם מתחילים לחפש ספא, כדי שלא תצאו בהפתעה.
  • חשבו על מה שאתם מחפשים בטיפול, אם אתם מחפשים עיסוי מרגיע, טיפול פנים מחדש או טיפול ספא רפואי.
לסיכום

אתרי ספא ומרחצאות חמים בבולגריה הם דרך מצוינת להירגע ולהתפנק. עם מגוון רחב של טיפולים ותקציב גמיש, תוכלו למצוא את הספא המושלם עבורכם.

====

העיר אטרקטיבית להיות יפה ויש מקומות רבים בהם תוכלו ליהנות מהמים התרמיים המרפאים

אם אתה תוהה אם הזמנת חדר בחלק זה של אתר הנופש, תמצא כאן מידע על מיקום הבריכה שלך. מידע זה מיועד למי שמתעקש שהחדר שלהם יהיה קרוב למרכז הספא המועדף עליו. אתה יכול גם להשתמש בבריכה אם החדר שלך נמצא בחלק עם החדר, אך אין כאן מידע על מיקומי הבריכות.אם יש לך יותר זמן, אתה יכול לנסוע לוולינגרד, העיר האהובה עלי לחוויית ספא בריאות. אם טיולים ארוכים לא מטרידים אותך ולא אכפת לך מסופיה בכלל, בקר בכמה מהמקומות האהובים עלינו בבולגריה כדי להירגע ולהירגע.אם תימנעו מסופי שבוע, תוכלו ליהנות במלואם מהנופים היפים של העיר ומהמסעדות שהן גולת הכותרת של שהותנו שם.

אם אינכם רוצים להשתמש במעיינות החמים כבריכה או סתם רוצים טיפול ספא מתאים

חלק מהמלונות בסופיה מציעים טיפולים להרגעת הגוף והנפש. אם אתם מבקרים בשווקי חג המולד בבולגריה, תוכלו גם לבקר באחד המלונות הפופולאריים ביותר בעיר, כמו למשל מלון גרנד. בית המרחץ כבר לא בשימוש והשירותים ריקים, אז זה חדר הרחצה היחיד ב- SofIA שגורם לך לשחות. נהנינו לשכב בשלג בזמן שביקרנו בבריכת השחייה החמה של 40 מעלות ונרגענו במעיין חם.ישנן 2 בריכות חיצוניות חמות, אחת מהן היא הספא התרמי של המלון והשנייה היא ספא מים חמים עם אמבטיות עיסוי, סאונות, חדרי עיסוי וחדרי עיסוי.מלון וילה מאגוס, בו תוכלו ליהנות גם מחוויית הספא, ממוקם בדרך לבקתת סלימיצה. מלון 4 כוכבים זה כולל 2 בריכות חמות, ספא עם מים חמים עם אמבטיות עיסוי, סאונות וחדרי עיסוי, וחדר עיסוי.

למרכז הספא אין שעות עבודה ותוכלו ליהנות מג'קוזי עד חצות אם תרצו

אם אתם מתכננים טיול ספא למרחצאות התרמיים, אנו ממליצים לכם להקדיש לפחות 2-3 שעות למנוחה במרחצאות תרמיים אלו. אלה כוללים אמבט עיסוי, סאונות, חדרי הלבשה, חדר עיסוי וסאונה, כמו גם אמבטיות מים חמים וחדרי עיסוי.קח מונית, הנסיעה אורכת שעתיים ו- 15 BGN (6 נ"ז) ולוקח 20 – 40 דקות (10 – 15 ל- B GN) להגיע למרחצאות התרמיים. המונית אורכת 20 דקות ו-10-15 לג'קוזי, 2-3 שעות למים חמים ושעה לסאונות.

קח מונית

הנסיעה אורכת שעתיים ו- 15 BGN (6 נ"ז) וזה לוקח 20-40 דקות (10-15 ל- B GN). ראיין אייר טס ישירות מפלובדיב (ראו טיפים לטיולים) או מסופיה והאתר, הפופולרי מאוד בקרב גולשים וסנובורדים, נמצא קרוב מאוד לסופיה. קחו מונית, זה לוקח 20-40 דקות וג'קוזי 10-15, 2-3 שעות למים חמים ושעה אחת לסאונות.

באופן רשמי זה אולי לא מעיין מינרלי חם

אבל בהחלט תמצאו מקום בספא בו תוכלו להירגע ויש לכם יעד קסום לחופשת הספא. היא מפורסמת בבולגריה, עם מלונות רבים המציעים שירותי ספא ומרחצאות תרמיים. תוסיפו לזה מגוון מפותח של שירותי בריאות כגון סאונות, ג'קוזי, סאונות, מרחץ אדים, חדרי עיסוי ומרחצאות חמים ויש לכם הכל.עבור אוהדי בריאות אמיתיים, ישנם גם אמבטיות רוסיות מסורתיות, אשר זמינות ללא עלות נוספת. אתה יכול גם למצוא בתי מרחץ ישנים בסופיה, שם המקומיים יכולים להביא את בקבוקי המים הרב פעמיים שלהם עם מים מינרליים טריים מהאדמה.בעוד ערים רבות בבולגריה מציעות מעיינות מינרליים, המרחצאות התרמיים נמצאים בכפר קרסנויארסק. העיירה היא אתר נופש מוביל בחצי האי הבלקני, ובכפר זה יש שתי אמבטיות ישנות ששוחזרו לאחרונה.אפילו הבירה הסואנת של בולגריה, סופיה, לא בפיגור אחר שאר המדינה מבחינת פוטנציאל הבריאות. רק שעה מבירת סופיה, בלגואבגרד מתנהג יותר כעיר אוניברסיטאית מאשר כעיר ספא, ומציע יותר מאווירת הסטודנטים ההומה שלה.לנכס אין מרכז ספא משלו, אך תוכלו להשתמש בכל האמור לעיל, עליכם לעשות כמה צעדים או חצרות סביב הנכס. הוא כולל אטרקציות מים רבות, כולל מגלשות ומפלים, כמו גם בריכה, ספא וחדר כושר.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן