חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון אנל סופיה בולגריה

מלון אנל סופיה בן 57 החדרים ממוקם בלב העיר הסופית הסופית, בפינה שקטה באחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בבולגריה, מרכז העיר.

מלון אנל בסופיה בולגריה – Hotel Anel הינו מלון מומלץ ואיכותי למטייל הישראלי. מלון 5 כוכבים בסופיה שאסור לכם לפספס!

מלון אנל בסופיה הינו מלון מומלץ במיוחד למטיילים ישראלים – כל הפרטים ומידע נוסף כאן!

מתקנים אחרים במלון כוללים סאונה

חדר כושר וספא. המתקנים כוללים בריכה מקורה, חדר כושר וחדר כושר, כמו גם בריכה חיצונית. במלון יש גם ספא עם בריכה וחדר כושר, גלידריה, שתי מסעדות ושני ברים. מתקנים אחרים המוצעים על ידי המלון כוללים בר, מסעדה, מספרה, סלון, חדר כושר, חדר עיסוי, ספא וסאונות.

ספא אנל מציע מגוון רחב של טיפולים בהתאמה אישית לגברים ולנשים כאחד

הספא כולל בריכה מחוממת עם בריכה מחוממת וציורית בגודל 18 מטר שנחתכה על ידי גשר ונציאני, וספא משלה. כדי ליהנות מחוויית הספא האולטימטיבית, תוכלו לנסות את הטיפולים המעולים בספא קמפינסקי, כמו עיסויים מעוררים, ג'קוזי, סאונות, מרחץ אדים וחדרי עיסוי.

כל דירה מרוהטת בסגנון מודרני וכוללת עיצובים עכשוויים כמו מטבח פתוח, סלון מודרני, משרד וטרסה פרטית.

כל החדרים והסוויטות במלון מצוידים במתקנים העדכניים ביותר, כולל אמצעים להכנת קפה ותה, שירותי גיהוץ ואפילו אמצעים להכנת תה וקפה.

מלון אנל בסופיה הינו מלון מומלץ במיוחד למטיילים ישראלים – כל הפרטים ומידע נוסף כאן!

המידע

התמונות והמצגות של מקום האירוח נלקחים מאתר המצגת שלהם ומסופקים על ידי השותפים שלנו. הם אינפורמטיביים ואינפורמטיביים, אך הם אינם זמינים באתר המלון או בכל אתר נסיעות מקוון אחר. Booking.com הוא שירות ההזמנות המקוון היחיד של מלון אנל סופיה בבולגריה וזמין רק עבור מלונות עם יותר מ -1,000 חדרים.

גוגל מתנערת מכל האחריות

המפורשת או המשתמעת, כולל, אך לא רק, כל אחריות לדיוק, שלמות, עדכניות, אמינות או התאמה לשימוש באתר זה או בכל אתר נסיעות מקוון אחר. גוגל התנערה מכל אחריות לתרגומים שבאו לידי ביטוי או הכילו, באופן מפורש או מרומז, למעט באשר לדיוק התרגום של מידע באתר זה או בכל אתר עתידי כלשהו או השימוש במידע כזה באתרים אחרים.

כל התרומות ל- Booking.com מתייחסות בכבוד המלא ומשקפות את המחויבות שלנו כלפי האורחים והרכוש שלנו. כל התרומות של החברה שלנו. Com מטופלים בכבוד המירבי שלנו והוא משקף את המסירות של כל אורחי האחוזה הזו כלפינו.

כל ההערות מנוהלות ומתפרסמות בכדי לציית למדיניות Booking.com

וייתכן שלא יפורסמו או יפורסמו מחדש עד שנעמוד במדיניותן. כל ההערות הועברו ופורסמו מחדש כדי לציית להנחיות שלנו ויש לנהל אותן ולהתפרסם מחדש לפני שהן עומדות בהנחיות של Booker.

זה משמש לתוכן שנוצר על ידי משתמשים ו / או לתוכן שנענה על נכסים (כגון תמונות

קטעי וידאו, שמע, וידאו, טקסט וכו '). זה משמש כמשאב למשתמשים לייצר תוכן או נכס להגיב לתוכן. זה משמש כמשאב עבור המשתמש ליצירת תוכן / בעלות – ענה – תוכן, כגון מקור תוכן עבור נדל"ן.

יש להעביר את כל השאלות הנוגעות לשירותי Booking.com לצוות שירות הלקוחות ושירות הלינה

ולהסיר תוכן לקידום מכירות. כל הבעיות הקשורות להזמנה. האם אתה מתייחס לשירות הלקוחות שלנו ולשירות Acc-Accommodation. בתוכן פרסומי, נסיר תוכן פרסומי וכל בעיה הקשורה לשירותי booking.co.uk שלנו. כל השאלות נוגעות לשירותי bookings.gov שלנו או לבעיה כלשהי עם Booker.cka שלנו. —- Booking.com לא תנסה לכסות על תוכן פרסומי או קידום מכירות של מלון Anel Sofia בבולגריה או של כל מלון אחר בעולם. המסעדה פתוחה מהשעה 12 בצהריים ועד השעה 23:00 והיינות שנבחרו בקפידה המלווים את החוויה הקולינרית יתפסו את דמיונם של אורחינו. הוזמן. Com לא תעשה שום מאמץ להסתיר שום תוכן של פרסום, חומר פרסומי או חומר פרסומי משירותי booking.co.uk שלנו. הזמנות באמצעות הזמנות, שירות שירותים או מלונות אחרים באירופה ו / או במזרח התיכון.

אנו מארגנים את כל הביקורות שלנו מעל גיל 36 חודשים

כדי לשמור על רלוונטיות לטיולים הקרובים שלך. אנו מעבירים ארכיון כל דוח ישן של 36 חודשים, ישן וחדש, ומעדכן אותך בכל תוכניות הנסיעה העתידיות שלך ומידע נסיעות אחר. אנו מעבירים ארכיון כל דוח מבוגר יותר של 36 חודשים, ישן וחדש יותר, שומר על מקומי ובינלאומי ושומר על היסטוריית הנסיעות שלך בעבר רלוונטית לטיול הבא שלך. אנו מאמינים שתרומות התגובה והתגובות שלנו למאפיינים ידגישו מגוון רחב של דעות וחוויות, שחשוב להקל על החלטה מושכלת היכן להישאר. אנו מאמינים כי הביקורות וההגשות מתגובת המלון ידגישו מגוון רחב יותר של דעות האורחים, אשר כל אלה הם חיוניים בכדי לסייע להם בבחירות מושכלות לגבי היכן להישאר. אנו מאמינים כי הביקורות, הביקורות והתגובות שלנו למקומות הלינה שלנו ידגישו מגוון רחב של דעות על חוויות האורחים שלנו, שכל אחד מהם הוא קריטי לסייע לאורחים לקבל החלטה טובה יותר – ולהודיע להם היכן להישאר!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן