חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות 5 כוכבים בסופיה בולגריה

מלונות 5 כוכבים בסופיה בולגריה – מלונות יוקרה מפוארים בסופיה למשפחות וזוגות. כל מה שצריך לדעת על מלונות טובים בסופיה!

אם אתם טסים לסופיה, תוכלו לקרוא את הטיפים שלנו לטיסה לשדה התעופה בסופיה, אך אם אתם רוצים גישה נוחה למראות, יש שפע מקומות לינה טובים בעיר ואפילו יותר טוב, חלק מהמלונות הטובים ביותר בבולגריה. לכן כשאתם שוקלים בית מלון, זכרו שזה לא המיקום הנוח ביותר להגיע למרכז העיר באמצעות תחבורה ציבורית. כך שישנן אפשרויות רבות למי שרוצה דרך קלה ונוחה לנסוע ולשהות במקום אחד מבלי להזדקק לרכב או מטוס. מלון All – Seasons Residence, הממוקם למרגלות הר ויטושה, הוא היחיד מסוגו בבולגריה, עם נוף נהדר על כל העיר ומיקום טוב לתיירים.

אל תחמיצו את הטיפים החשובים ביותר לטיולי סופיה, המתאימים לעבריינים חוזרים, כמו גם לאזרחים חדשים ולמבקרים ראשונים.

טיילו ברחובות הבירה המרתקים ותהנו מזמן חייכם על ידי מנוחה והתרחשות בסוויטה במלון סופיה

Donat, תוכל ליהנות מנופים עוצרי נשימה מהקומה העליונה של מלון מפואר זה בלב בולגריה. אחר הצהריים תוכלו לטייל במרכז העיר ורוב החדרים מציעים פנורמה ציורית של הרי ויטושה המרהיבים, כמו גם את הגנים היפים והגנים הציוריים של בירת סופיה.

ישנם מלונות רבים בסופיה המציעים הסעות מ / אל שדה התעופה, וישנם מלונות רבים למטיילים שרוצים להתפנק במהלך חופשתם בעיר. תן לעצמך להתפנק על ידי קצת שמש ושקיעות ולבלות לילה מרגיע באחד המלונות היפים בעולם.

יש בו את כל השירותים הדרושים לשהייה יוצאת דופן

כולל מסעדה בשירות מלא, ספא, מכון כושר ובריכה פרטית. מלון בריסטול מציע סוויטה מפוארת עם מתקנים הכוללים מרכז כושר משוכלל, חדר ספא ועיסויים וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי מהיר בחינם בכל החדרים.

כבונוס

המלון הוא גם אחד המקומות הטובים ביותר בסופיה, עם הנופים היפים שלו של כל מראות העיר. ישנם מקומות רבים אחרים בהם תוכלו לבקר, כמו כיכר סווטה וזוב וכיכר העיר העתיקה, אך אלה המקומות המעטים שראינו. Bebe הוא מקום נהדר שנראה בעיר בירת בולגריה וגם בירת בולגריה, כמו גם מקום נהדר לבילוי רומנטי עם חברים ובני משפחה, כמו בית Bektov, מלון מפואר עם בריכה פרטית, בריאות וספא, או ארמון VZov היפה.

זה אידיאלי למבקרים ראשונים

מכיוון שכאן תמצאו לפחות את 9 הפעילויות הטובות ביותר בסופיה. אם אתם מחפשים לינה בבולגריה, יש לנו את האירוח הכי טוב בבולגרית בדיוק בשבילכם. אפשרויות אירוח תקציביות אלו בבולגריה ובסביבתה הינן מושלמות עבור אנשים עם תקציב נמוך המחפשים מלון מרכזי באזור סופיה, קרוב לכל האטרקציות.

חוו את החופשה הבלתי נשכחת ביותר בסופיה על ידי מעבר ליד הירח

בר הנשיקה על מרפסת הגג של מלון גרנד בעיר. במלון יש גם אחד מברי הגג היפים ביותר בבולגריה, שמציע נופים עוצרי נשימה של קו הרקיע. מהנוף היפה של ציפורים המעופפות, ציפורים בשמיים וציפורים על הקרקע, אולי לעולם לא תרצה לעזוב את "המלון הגדול בבולגריה". למעלה, מסביב לסופיה, תוכלו להתפעל מהקסם היפהפה של הרי ויטושה.

כל החניה הפרטית לרכבים ואוטובוסים זמינה

כך שיש הרבה הצעות אם אתם מחפשים לינה בסופיה. אם יש לך מבקרים רבים השנה, עשה כמיטב יכולתך להמליץ על בתי המלון הטובים ביותר לחבריך. שאלו את עצמכם שאלות רבות לגבי האכסניות בבולגריה המתאימות ביותר עבורכם והמלצות עבור בעלי תקציב.

אם אתם רוצים להפיק את המירב מחופשתכם בבולגריה שטופת השמש

הזמינו את שהייתכם מוקדם. צימרים ו- AirBnB בסופיה הם אפשרויות נהדרות ואנו ממליצים עליהם למטיילים שרוצים לשהות ליד קתדרלת אלכסנדר נבסקי. הבחירה הטובה ביותר עבור מלונות עסקים בבולגריה יכולה להיות מלון בעיר, או אפילו מלון במרכז העיר, כמו מלון Bw בגגארין. מלונות זולים לסופיה בולגריה נשארים בעיר ובסביבתה במהלך ההפסקה שלכם.

ספירת בתי המלון הסופיים הקלאסיים, גרנד הוטל סופיה משקף מראה מיושן ומפנק למבקרים המעדיפים סביבה שקטה. זה יהיה טיפשי לפספס את אחד המלונות הפופולריים ביותר בעיר, כמו מלון רויאל בגגארין או מלון Bw בעיר העתיקה.

מעולם לא הייתי בסופיה, אבל כמה חברים תמיד דיברו הרבה על זה, ואני אחד מהם. שתי הנסיעות שלי לסופיה בין פברואר לאוקטובר היו ללא חרקים, עם קשר נחמד על המצח שלי מצרפת.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן