חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות ספא בסופיה בולגריה

מחפשים מלונות ספא ובריאות בסופיה, בולגריה? איך למצא מלון ספא טוב וכמובן מומלץ בסופיה? כל הפרטים כאן!

זהו לא אתר הספא הפופולרי ביותר בבולגריה, אך זהו מקום יפהפה, שקט וקרוב לסופיה. ולינגרד עצמו הוא בית הארחה רודופי נעים עם ספא משלו, ויש מספר אתרי ספא אחרים באזור, כמו וולסה, ולן, קרסנויארסק, זגורוד, גגארין ואחרים.

פחות מ -1.5 ק"מ מכאן, מלון קטן עם ספא משלו ונוף מרהיב של העיר ממוקם בפאתי סופיה, רק כמה קילומטרים ממרכז העיר.

אם אתה לא סומך על דברי

הסתכל בחמשת הספא הטובים ביותר בבולגריה, מה שבוודאי יגרום לך לשנות את דעתך. אני ממליץ לך להגיע לכאן לחווית ספא פנטסטית ואם לא, אני ממליץ לך בחום להיכנס לטבע הבולגרי היפה וליהנות מהספא הנהדר הזה. זה מה שאתה צריך שיהיה לך בזמן שאתה נרגע ונהנה מאתר ספא נהדר! פזרו קישוטים אופנתיים במיוחד וריהוט מעצבים כדי להפוך את שהייתכם לאחד הספא הפופולאריים ביותר בבולגריה לבלתי נשכח.

כבונוס

מלון זה הוא גם אחד המלונות הפופולריים ביותר בעיר סופיה, בולגריה, עם מבחר רחב של מסעדות וברים. זה הופך את המקום הזה למקום שתבקרו בו לעתים קרובות כשאתם נמצאים בבולגריה, והופך אותו ליעד לבחירתכם. שדה התעופה בסופיה התפתח היטב בשנים האחרונות, כולל פתיחת מסוף שדה תעופה חדש, ראשון מסוגו באירופה.

בנוסף לטיפוס

טיולים רגליים והליכה, תוכלו ליהנות מהנוף היפה של העיר סופיה והרי בולגריה. המתקנים שמלון ספא זה מציע הם אלטרנטיבה טובה לנסיעה לוולינגרד וגם אופציה טובה למי שמעוניין בטיולים רגליים, רכיבה על אופני הרים ופעילויות אחרות.

יש בו את כל השירותים הדרושים לשהייה יוצאת דופן

כולל ספא, מרכז כושר ובריאות, כמו גם חדר אוכל פרטי. מלון בריסטול מציע לכם את המתקנים הטובים ביותר בסופיה ובהרי בולגריה. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי מהיר זמינה בכל מלונות הבריאות בבולגריה ובמסעדות ובברים של המלון.

זו בחירה מצוינת למי שרוצה להירגע אחרי יום של טיול בעיר היפה סופיה, כמו גם למבקרים בהרי בולגריה.

חניה פרטית למכוניות ואוטובוסים זמינה

ורוב החדרים מציעים פנורמה ציורית של הרי ויטושה היפים, כמו גם מלונות רבים אחרים בעיר סופיה. בקומה העליונה, ב- SofIA, תוכלו להתפעל מהקסם היפהפה של הרי VitOSha או לחוות את החופשה הזכורה ביותר שלכם בסופיה על ידי נשיפה של נשיקה על הירח על בר הגג. הציפורים עפות, הזריחות והשקיעות נמשכות שעות על גבי שעות, ואילו שמי הלילה מוארים בכוכבים וכוכבים.

ישנם מקומות רבים בעיר בהם תוכלו ליהנות מהמים התרמיים המרפאים

אך אם אתם תוהים אם ברצונכם להזמין את חדרכם בחלק זה של אתר הנופש, עליכם להשתמש בבריכה במרכז הספא, מכיוון שכאן נמצא המידע אודות מיקום הבריכה. אם אתה מזמין חדר חלקי, הוא יכול לשמש כספא, בריאות או אפילו כבריכה חיצונית עם בית בריכה.

העיר היפה סופיה

הממוקמת כבירת בולגריה, ידועה במרחבים הירוקים היפים שלה, למשל, שכן היא ממוקמת למרגלות הרי ויטושה עוצרי הנשימה. לסובלים מאלרגיות יש שפע של מסעדות טעימות בסופיה, בולגריה, ואם אתם גורמה ושוכחים לטעום ממגוון מנות בולגריות מסורתיות, סיור אוכל מפתה בבולגריה עצמה הוא הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות, במיוחד עבור מטיילים ללא גלוטן או למי שהם סרמי. בולגריה ידועה גם כביתו של היעד הפופולרי ביותר בעולם עבור גורמה וקורמט.

אם אתם מחפשים מרכז בריאות בסופיה, סעו לקיוסטנדיל, פחות משעתיים נסיעה מהבירה ורק כמה שעות נסיעה מבירת בולגריה. אם אתם נוסעים לקיוסטנדיל, המקום הטוב ביותר לשהות הוא במלון מפואר המציע טיפולי בריאות שונים.

מרכז העיר רמדה ווינדהאם סופיה מהווה בסיס נהדר לחקר האטרקציות העיקריות של הבירה

טיול אחר הצהריים: אחר הצהריים, טיילו ברחובות המרתקים של מרכז העיר והתפעלו מכמה מהמראות העיקריים. זה אידיאלי עבור מבקרים ראשונים, מכיוון שתמצאו כאן לפחות את 9 הפעילויות המובילות ב- SofIA.

אז בקרו במים המינרלים החמים בקוראלי

אחד המעיינות התרמיים הפופולאריים ביותר בבולגריה, ובעיירה המרשימה פירין. ספא זה ממוקם במעיין התרמי המינרלי שעיירות בולגריות רבות מציעות, אך בסנדנסקי עצמה הוא גן עדן למזג אוויר ים תיכוני.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן