חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שופינג בסופיה בולגריה

בוטיקים, שווקי פשפשים, שווקים באוויר הפתוח מרכזי קניות ועוד

בסופיה ובסביבתה תוכלו למצוא בוטיקים רבים, שווקי פשפשים, שווקים באוויר הפתוח ומרכזי קניות. חנויות הבוטיק היוקרתיות לצד עבודות יד מסורתית, עממית. יעד התיירות  הפך לפופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות. 

בולגריה נפתחה לעולם החיצון וחושפת זהות צבעונית, המתבטאת בתרבות בלקנית עשירה והיסטוריה מרתקת. עיר הבירה של המדינה סופיה היא שילוב של סגנונות מזרח ומערב אירופה. 

משפחה וגם זוגות יכולים ליהנות מבילוי במרכזי הקניות, יש בקניונים אזורי משחקים לילדים במרכזי הקניות הגדולים בסופיה.

תוכלו ליהנות מחווית קניות אפילו בלילה בשווקי הלילה של סופיה. תוכלו למצוא גם ברים, מסעדות ובתי קפה המגישים מאוחר במרכזי הקניות בסופיה שבבולגריה.

קניות בסופיה
קניות בסופיה

קניות בסופיה

Sofia Outlet Center בכתובת Boulevard "Tsarigradsko shose" 92A, 1138 7-mi 11-ti kilometar, Sofia, Bulgaria

מרכז האאוטלט של סופיה, המאפשר לך לרכוש כמה ממותגי האופנה הטובים ביותר ברחבי העולם, ומציע מוצרים מעולים במחירים מוזלים.

קניון זה משתרע על פני 15000 מטרים רבועים ומתגאה בכך שיש בו לפחות 80 חנויות המציעות הנחה על המחיר הקמעונאי המומלץ.

מכיוון שהנחות כאלה מוצעות במהלך השנה, המקום עמוס במבקרים. בין אם אתם זקוקים לג'ינס או לבגד אלגנטי ונעלי עקב, המקום הזה בהחלט יעזור לכם למצוא את מבוקשכם. לצייד את ארון הבגדים שלכם עם מותגי אופנה מובילים.

במקום נערכים גם אירועים, תצוגות אופנה, הופעות, מופעים והצגות לילדים ובנוסף תוכלו לאכול מזון מהיר כמו המבורגר או דווקא לאכול במסעדה האיטלקית או לאכול מוקפץ או סושי, יש מגוון רחב מאוד של אפשרויות בקומה השקטה המיועדת לכך.

City Center Sofia בכתובת Arsenalski 2, 1421 g.k. Lozenets, Sofia, Bulgaria

מקום מודרני וצבעוני, מיקומו האסטרטגי מוסיף לפופולריות של המקום, מכיוון שהקונים יכולים להגיע אל הקניון בקלות בכל תחבורה.

בקניון זה תמצאו חוויה קולנועית מהפנטת עם  Cine Grand המאפשר לחוות סרטים ב 360 מעלות מכל רחבי האולם. בתי הקפה הנוחים יחד עם טרקלין ה- VIP יעצימו את החוויה. הקניון מתהדר  בסופרמרקטים לקניות זולות Technomarket ו- Picadilly.  

Mall of Sofia בכתובת Sofia, 101 Al. Stamboliyski Blvd

אחד ממרכזי הקניות הבולטים ביותר בסופיה והוכר כאחד משווקי הקמעונאות המובילים בבולגריה, קניון זה נפתח בשנת 2006.

תמצאו  כ- 130 חנויות, תוכלו לרכוש מותגים בינלאומיים ובולגרים וליהנות מהיצע בתי קפה ומסעדות רחב, תוכלו למצוא בקניון אפילו מספרה ותופר. 

מסעדת Skapto – Mall of Sofia בכתובת bul. "Aleksandar Stamboliyski" 101, 1303 Zona B-5, Sofia

מומלץ לאכול בקניון במסעדת  סקופטה, שנחשבת בזכות ההמבורגרים הטעימים שלה, תפוחי אדמה "תוצרת בית". טעימים מאוד, התבלינים עושים קסמים.

Pizza Lab היא מקום נוסף בקניון בכתובת bul. "Aleksandar Stamboliyski" 101, ет 2, 7701 Zona B-5, Sofia

פיצה מעולה, בצק פריך לא דק ולא עבה מדיי, עשוי בדיוק במידה הנכונה עם הררי תוספות טריות, גבינות מעולות, תוכלו למצוא גם פיצה  מקמח מלא.

Serdika Center בכתובת Sitnyakovo" 48, 1505 Oborishte, Sofia, Bulgaria

מרכז סרדיקה ממוקם בחלק המרכזי של סופיה יש במתחם כ 210 חנויות תוכלו למצוא מותגים וחנויות בוטיק שיקיות במחיר משתלם. לאחר שצבר מוניטין בזכות קולקציות,

עיצובים חד פעמיים, חנויות טרנדיות, בדים איכותיים, מוצרי עור, מעצבים צעירים לצד חנויות משפחתיות העוברות מדור לדור, מומלץ להגיע לחווית קניות במתחם הזה.

Paradise Center בכתובת Bulevard "Cherni vrah" 100, 1407 Hladilnika, Sofia

קניון פרדייז בסופיה מציע חווית קניות יוקרתית,תמצאו מגוון רחב של מותגי בריאות ומוצרי ביוטי ויופי, חנויות בגדים, חנויות ספרים, חנוות משקפיים טרנדיות, בתי קפה, מסעדות, סופרמרקטים, סלונים, בית מרקחת עם קרמים אורגניים , מוצרי איפור ובשמים.

לאחר שנפתח לציבור בשנת 2013, קניון זה הפך לפופולרי מאוד. הקניון המרווח מושלם לבילוי בשעות הפנאי בתוך שגרת היום האפורה. 

Zona Urbana בכתובת 24, Angel Kanchev, Sofia

Zona Urbana ידועה ביצירת תיקים, ארנקים ואקססוריז, הם תופרים את כל התיקים בעבודת יד ובסגנון וינטאז'.

כאשר המודעות הסביבתית הובילה אותם ליצור את המוצרים  מחומרים ממוחזרים וממה שהיה פעם פסולת מתוך תפיסה של קיימות אקולוגית, חברתית וכלכלית .

תוכלו למצוא עיצובים כפריים מחומרים ישנים, תיקים עם הדפסים ושימת לב לכל פרט ופרט. תמצאו תיקים מחומר שהיה פעם יוקרתי וכך לא תתפשרו על האיכות.

Open Air Book Market in Sofia בכתובת Pl. "Petko R. Slaveykov" 4, 1000 Sofia

שוק הספרים הוא המקום האידיאלי למי שרוצה לרכוש ספרי יד שנייה, רומנים, אוטוביוגרפיות וגם כמובן להכיר את ההיסטוריה המרתקת של בולגריה.

שוק הספרים באוויר הפתוח מציע רומנים רומנטיים , ספרי משוררים, מגזינים ועוד מבחר כתבי עט וספרי עיון, כל זאת באוויר הפתוח והנעים , כשאתם צופים על נופי העיר.

Dobrev’s Cheese Store בכתובת Sofia, ul. Frityof Nansen 31, Bulgaria

אם אתם חובבי גבינות ביחד עם היין שלכם ומתכננים פיקניק בפארק, אל תשכחו לעצור בפינת החמד הזאת, שימו ידיים על חלק מהגבינות הטריות המיוצרות כאן תמצאו גבינות עזים וגם גבינות ישנות. בנוסף,

תוכלו גם לנסות כיכר לחם או בגט מדלפק הכריכים בחנות הגבינות. הגבינות מאוד פופולריות בבולגריה, בדרך כלל הם משלבים אותן עם בשר שמן, אבל תוכלו להסתפק רק בגבינה, עם מבחר ירקות ולאסוף מצרכים לצורך פיקניק רומנטי באחת מהפינות בעיר.

Natural Ice Cream בכתובת 12A, Tsar Shishman Str. 1000 Sofia

Gelateria Naturale  היא גלידריה שקנתה לעצמה מוניטין גבוה ובצדק. היא מיוצרת 100% באופן טבעי, הגלידה כאן אינה מכילה סוכר, חומרים משמרים או שמן.

תוכלו למצוא אפילו גלידה טבעונית בשלל טעמים ולא רק מסורבה וגם לאלה שיש להם אי סבילות ללקטוז.  הגלידריה ממוקמת במקום נעים לאירוח, משרה שלווה ורוגע,

המקום מעוצב בעיצוב מודרני בצבעים רכים של פסטל, המשתלבים נהדר עם צבעי הגלידה ומקושט בהמון צמחייה.  אפילו הקרפ עשוי מחומרים טבעיים, ללא גלוטן או סוכר, אבל הטעם לא נפגם ומציע חוויה מושלמת.

שאלות ותשובות בנוגע לשופינג בסופיה, בולגריה

רוב החנויות בסופיה פתוחות משעה 09:00 עד 22:00 בלילה.

בחודשים יוני, ויולי, אוגוסט וספטמבר חם והאקלים דומה מאד לאקלים הים תיכוני, אבל יש גם הרבה משקעים ובהחלט ייתכנו ימים גשומים, אך זה לא אמור להפריע ומדובר לרוב בגשם קל שלא ימנע מכם לממש את התוכניות לטיול.

חודשי החורף של בולגריה הם קרים ונעים סביב 0 מעלות, בתוספת גשמים ושלגים בתדירות גבוהה.

אם אתה רוצה לצאת לסופיה, אתה בהחלט צריך לשקול את אחד מהפאבים המקומיים עם מוזיקת ​​פולקלור חיה המושמעת מדי לילה, למעט ימי ראשון. המוזיקה מתנגנת בכלים המסורתיים של הבולגרים. את כלי הנגינה מגלפים באופן ידני מעץ.

כשאתם בבולגריה, נסו לשתות כמו הבולגרים. אך שימו לב שהבולגרים ידועים כמי ששותים לא מעט ובאחוז אלכוהול גבוה (כמו כל עמי הבלקן).

 

המשקה המקומי הפופולרי ביותר נקרא ראקיה והוא עשוי באופן מסורתי מענבים, אך גם מאפרסקים, שזיפים, דובדבנים. ראקיה תמיד חלק מארוע חשוב, בכל חגיגה גדולה, מסיבה או ארוחת ערב, הוא מכיל בסביבות 40% אלכוהול.  יש רקיה המזוקקת פעמיים, היא פחות חזקה . כדאי לפני שתיית ראקיה לאכול ארוחה ולא לשתות על בטן ריקה .

נקניקיות בולגריות שטוחות המוגשות באופן מסורתי עם משקה אלכוהולי.

עוד מוצר די פופולרי בבולגריה מאפה המלוח הבולגרי המסורתי, שנקרא "באניצה" הוא עשוי מגבינת "סירנה" מלוחה לבנה. הגבינה הלבנה עשויה מחלב עזים, פרה או כבשים.

בובות ממלאות תפקיד חשוב בתרבות הבולגרית, בובות בולגריות מסורתיות שנעשות בעבודת יד נמכרות בהרבה חנויות מזכרות.הן לבושות במגוון גדול של תלבושות מסורתיות צבעוניות ומרהיבות. 

עוד מזכרת אפשרית היא הבגד הסופיאני המסורתי – "ליטאק" – מורכב מכמה אלמנטים, תלבושות הנשים עשירות בהרבה מגברים, והסיבה לכך נמצאת בפולקלור ובמסורות התרבות הבולגריות. תוכלו למצוא מלאי ענק של חולצות ובגדים בחנויות  מזכרות במוזיאון האתנוגרפי של סופיה בכתובת 1 Alexander Battenberg Square, Sofia . תוכלו לרכוש בגדים מסורתיים המורכבים מחולצה, חצאית, סינר, מחוך, חגורה עם אבזמים ונעליים.

Tenebris בכתובת ul. "Han Asparuh" 65, 1000 Sofia Center, Sofia,

מסעדה בחשכה- אחת החוויות היותר מעניינות שתחו, קונספט מעניין בו האורחים נחשפים לעולם היומיומי של אדם עיוור. מבחינה קולינרית מדובר במסעדת שף , האוכל מוקפד ואיכותי. הדקות הראשונות יהיו מעט מפחידות ואז תצטרכו לסמוך על יתר החושים שלכם ולחדד אותם, תרגישו איך מגע ושמיעה מובילים אתכם כדי לצלוח את הארוחה, מתרגלים לחשיכה אחרי זמן מסויים  ונהנים מהאוכל.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן