חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק מים בסופיה ובבולגריה

להלן רשימת פארקי המים הטובים ביותר בסופיה, באיזור סופיה ובבולגריה כולה..
  • ‪Aquapark Aquamania‬
  • ‪Action Aquapark‬
  • ‪Aquapark Nessebar
  • ‪Sunny Beach Luna Park‬
  • Aquapolis
  • ‪Sunny Beach Luna Park‬
  • Sunset Aquapark Pomorie
  • ‪Aquapark Neptun‬

כמובן

תוכלו למצוא גם מספר מסעדות בהן תוכלו להירגע כמה שעות לפני ואחרי הביקור. יש הרבה ברים ורשתות מזון מהיר בפארק, אז אל דאגה אם תהיו רעבים בעת ביקור בפארק המים. כמובן שיש עוד הרבה מסעדות, ברים, בתי קפה, מסעדות וחנויות. אם אתה משוגע על הסיורים שלך בפארקי מים אלה, אל תדאג, יש כמה ברים או מסעדות מזון מהיר בפארקים האלה.ישנן גם מספר מסעדות המגישות מנות בולגריות טעימות, כך ששילוב של מאכלי טבע ובריאות ביום אחד הוא בחירה טובה עבורכם.

טברנה בולגרית מהנאס

בה תוכלו ליהנות ממבחר טוב של מאכלים מקומיים ונוף נהדר של פארק המים. אם אתה גר בחולות הזהב, אתה יכול ללכת לשם, אבל אם יש לך מכונית, אתה יכול גם לבלות שם את היום. קל מאוד להגיע לפארק האקווה אקשן, ונמצא במרחק של כ -7 ק"מ מהקדושים קונסטנטין והלנה ובפארק יש כמה קווי אוטובוס הסעות בחינם האוספים את האורחים. אז אתה יכול לעשות מזה יום, בין אם בחופשה ובין אם בחוף שטוף השמש של העיר השכנה.

אם אתה תוהה אם הזמנת את חדרך בחלק זה של אתר הנופש

הנה המידע אודות מיקום הבריכה שלך. במלון בריכה מינרלית חמה בעיקר עליה אנו מדברים כאן, אך לפניכם מידע על מיקומי הבריכות. אתה יכול גם להשתמש בספא (מרכז הבריכה) אם יש חדר חלקי או אפילו בריכה פרטית עם ג'קוזי באזור הבריכה.

יש בר חוף עם תקליטנים

כך שהילדים לא יכולים לעמוד בפני מגרש המשחקים והטירה המקפיצה שליד הטיילת. יש גם מיני גן חיות ותכנית CGI לילדים הרועדים, בעוד שההורים יכולים להירגע בבריכת המבוגרים היפה. יש גם מה לעשות לילדים, בזמן שאתה והוריך יכולים להירגע בבריכות המבוגרים היפות. כמובן שהכל סובב סביב המים, אך יש גם פעילויות רבות אחרות לילדים, כמו שחייה, בריכות שחייה, מגלשות מים ועוד ועוד.

לטרמה קוסטנטס יש בריכה חיצונית עם מים חמים

שעובדת גם בחורף, כך שאינכם צריכים להירגע בבריכת מים קרים בקיץ, אך בחורף תוכלו ליהנות מהמים החמימים של הבריכה מים צוננים בסתיו ובחורף. במלון בריכת שחייה חיצונית, בר חוף עם תקליטנים ומתקני שעשועים לילדים, כמו גם בית קפה.יש גם מקום שיש בו מים מינרליים, אבל זה לא רעיון טוב לחורף. פארק מים נוסף שתוכלו לבקר בו בסופיה הוא מתחם קוראלי בפנצ'רבו, שאינו תרמי, ולכן זה לא הרעיון הטוב ביותר עבורכם בחורף.פארק מים זה ממוקם בחלק הדרום-מזרחי של העיר ונמצא ממש ליד E87, כך שהכי קל להגיע אליו ברכב. יש תחנה בקרבת מקום, אך היא לא קרובה מאוד לאף אחד מפארקי המים האחרים בסופיה, והדרך הקלה לשם היא ברכב.זה מתרחש קילומטר מבלכין וישנן שתי בריכות חיצוניות חמות, אחת קטנה והשנייה קטנה יותר, אך שתיהן חמות מאוד וכיף לשחות בהן.הפארק, המשתרע על שטח של 36,000 מ"ר, התפתח היטב בשנים האחרונות, עם אוכלוסייה של כ -2,500 איש ונוכחות שנתית של כ -1,200 איש.

בפארק ישנם לפחות 5 פארקי מים

אם כי ישנם מלונות, אתרי נופש ופארקים עצמאיים רגילים, אך הנה כמה מהמועדפים עליי. הפארק ממוקם בפאתי סופיה, בכפר קטן באותו שם, ממש מחוץ למרכז העיר. בסך הכל ישנם כ -2,000 מ"ר של פארקי מים, מלון, אתר נופש ופארק רגיל ועצמאי בבולגריה. הוא ממוקם בצומת בין שני כבישים ראשיים, הכביש הראשי ממרכז העיר לשדה התעופה.זה לא אתר הספא הפופולרי ביותר בבולגריה, אבל זה מקום יפה, שקט וקרוב לסופיה, והוא לא רחוק מדי ממרכז העיר.

החוף החולי האינסופי וחיי הלילה מחוברים לפארק מים ולפארק שעשועים

והמבקרים במרכז השעשועים העצום הזה יכולים לבחור מתוך מגוון מגלשות מים, פארקי מים, רכבות הרים ואטרקציות אחרות. המגלשות ממוקמות בפארק – בריכת שחיה – מסובבת – בריכה וקפיצה – מחוץ לאזור, אורך המגלשות הכולל עולה על 650 מ '. במהלך היום תמצאו גם מספר אטרקציות מים נוספות, כמו בריכת שחייה, רכבת הרים, משטח החלקה על הקרח ובריכת שחייה. האטרקציות כוללות מגלשת מים, שלוש בריכות, שתי רכבות הרים, ארבע רכבות הרים ועוד פעילויות מהנות רבות.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן