חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שוק הפשפשים סופיה בולגריה

לסופיה יש כמה שווקי פשפשים בולטים שבהם תוכלו למצוא מגוון פריטים מעניינים, כולל עתיקות, אמנות ומוצרים מקומיים. הנה כמה מהם:

שוק הפשפשים Bitaka: Bitaka Flea Market הוא שוק הפשפשים הגדול ביותר בסופיה והוא פתוח בדרך כלל בסופי שבוע. ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים מבגדים יד שנייה, רהיטים וספרים ועד לפריטי וינטג', עתיקות ופריטי אספנות.

המלצה: זהו מקום מושלם לציד אוצרות. אל תהססו לנהל משא ומתן על המחירים כי זה חלק מהחוויה. כמו כן, הגעה מוקדמת יכולה להיות מועילה מכיוון שיהיו לך יותר אפשרויות ופחות קהל להתמודד איתם.

שוק נשים (ז'נסקי פזאר) – Women's Market (Zhenski Pazar): אמנם לא שוק פשפשים טיפוסי, אבל כדאי להזכיר את השוק התוסס הזה. כאן תמצאו פירות טריים, ירקות, תבלינים, מוצרים מקומיים וכמה בגדים וכלי בית. זהו אחד השווקים העתיקים ביותר בסופיה והוא חלק מאוד מהתרבות המקומית.

המלצה: נסה את התוצרת המקומית הטרייה ומוצרים תוצרת בית כמו גבינה ודבש. שימו לב שיכול להיות צפוף מאוד, במיוחד בשעות השיא.

שוק הפשפשים העתיק אלכסנדר נבסקי (Antique Flea Market Alexander Nevsky): ממוקם ליד קתדרלת אלכסנדר נבסקי, שוק הפשפשים הקטן הזה מציע מבחר של עתיקות, אמנות, תכשיטים ופריטים מעניינים אחרים. זה בדרך כלל פתוח בסופי שבוע.

המלצה: שוק זה אידיאלי אם אתם מתעניינים בעתיקות, במיוחד מזכרות מתקופת ברית המועצות, ופריטים בולגריים וינטג'. זכור להתמקח אם אתה מעוניין לקנות משהו.

זכרו, שוקי פשפשים הם מקומות נהדרים לגלות פריטים ייחודיים, אך הם גם דורשים מעט סבלנות וכישורי משא ומתן.

בירת בולגריה סופיה נמצאת במרחק שנייה בלבד מהקרמלין במוסקבה ויש לה הרבה יותר מה להציע ממה שאתם חושבים. שוק זה, הממוקם בגן הקטן של קתדרלת אלכסנדר נבסקי, הוא אחד השווקים הפופולאריים ביותר בבולגריה והשני בגודלו באירופה אחרי מוסקבה. זהו השוק הגדול מסוגו במזרח אירופה והוא ממוקם ממש מחוץ למרכז העיר, מטרים ספורים מבזיליקת פטרוס הקדוש.שוק הפשפשים של סופיה קרוי גם שוק הפשפשים אלכסנדר נבסקי (Alexander Nevsky Flea Market) והוא מומלץ מאוד במהלך החופשה שלכם בסופיה..מי יודע אולי יהיה מציאות שוות, ואם לא, לפחות הרווחתם בילוי חווייתי ומיוחד בעיר!

מגוון הסחורות המוצעות בשוק הפשפשים הזה יכול להרשים אפילו את המוחות המבחינים ביותר

ויש מעל 5000 עתיקות. מגוון החפצים מדהים גם הוא, מהציוד ששימש בחקר החלל במאה ה -20 ועד לאוצרות האודריסיאנים ששלטו בבולגריה עד שנכבשו על ידי הרומאים במאה ה -1.

כלי אוכל רטרו מקסימים ניתן למצוא בחנויות יד שנייה בעיר העתיקה בפלובדיב

כולל סירי חרס צבועים להפליא, מושלמים למאכלים בלקניים דשנים. באופן מסורתי הייתה בולגריה ארץ של בעלי מלאכה במשך שנים, אך במהלך תקופת האימפריה העות'מאנית היא קיבלה את התפקיד כשותף סחר חשוב עבור הסינים, ותמצאו מגוון רחב של פריטים עשויים קרמיקה, זכוכית, רהיטים, ביגוד. ועוד. בחנויות אלה, עם זאת, ככל הנראה תמצאו את עליית הסינים – סחורות מיובאות כמו גם מגוון פריטי מטבח ישנים ושימוש חוזר שניתן למצוא ברחבי בולגריה.

שימו לב גם לשוק הפשפשים הסמוך

בו תוכלו לקנות מזכרות ותכשיטים. עבור מבקרים זרים, סניפי עתיקות וסקרנות החלו בחנויות מתמחות במרכז סופיה, המציעות כריכים בעבודת יד וקונדיטוריה משוכללת. בשוק הפשפשים תוכלו להאזין למוזיקה נוסטלגית, להתאמן במרתון ריקודים או לצפות בתצוגת אופנה של מרתון ריקודים משנות החמישים. אין כמעט מקום טוב יותר לקבל גישה לתרבות הרוסית המקומית ולאותנטיות מאשר בשוק הפשפשים. תהיה לכם הזדמנות לבקר בקרמלין, שם תקבלו תצפית נהדרת על המבנים ההיסטוריים של העיר ותובנה לגבי ההיסטוריה והתרבות של רוסיה.כאן תוכלו לקנות ולמצוא מגוון רחב של בגדים, נעליים, אביזרים, רהיטים, תכשיטים, ביגוד ואביזרים מכל רחבי העולם.

בסופיה יש גם גלריות וחנויות אייקונים

ובעיר העתיקה בפלובדיב יש גלריית אייקונים שמוכרת אייקונים יפהפיים בעבודת יד. אבל יש גם מבחר רחב של אמנות מכל רחבי העולם, שאת חלקן ניתן למצוא בעיר העתיקה ואחרות בחנויות זבל ובמנזר רילה. תוכלו למצוא גם אמנים שמוכרים את יצירותיהם, וברחבי העיר תמצאו גלריות, חנויות ובתי קפה וכן מספר רב של חנויות עתיקות.שוק הפשפשים, המתקיים בסופיה מאז תחילת המאה ה -20, הוא אחד משוקי הפשפשים הוותיקים והפופולאריים ביותר בבולגריה, שנמצא במקור במרכז העיר העתיקה.

שוק הפשפשים נמצא מעט רחוק יותר מהמקומות האחרים ברשימה זו ומומלץ לבקר בו בשעות הבוקר

החלק הרשמי של שוק הפשפשים הוא הדוכנים הנכונים שמוכרים כל מיני עתיקות, רהיטים, ביגוד, נעליים, אביזרים ופריטים אחרים. הוא פתוח רק בשבתות, אך הכלל הוא שככל שמגיעים מוקדם יותר כך טוב יותר, אז עדיף לבקר בבוקר ולבקר בו, מכיוון שהדוכנים עדיין מלאים בכמה מהעתיקות המעניינות והייחודיות ביותר שלנו. .המתחם כולל גם מספר חנויות אחרות, כולל בית קפה, גלריה לאמנות וחצר נפחות, כמו גם חנות עתיקות.בולגרים אוהבים לקרוא ובעיירה שלהם יש כמות גדולה של ספרים משומשים. אף על פי שרבים אינם מועילים בקריאת בולגרית, גרסתם לספר האהוב עדיין יכולה להיות מזכרת נחמדה.יש אינספור חנויות זבל בכל רחבי העיר שמוכרות כל דבר, החל ממכוניות ישנות ואופנועים ועד מכוניות וינטאג '(תחשוב מכוניות וינטאג'). שוק הפשפשים מציע מבחר רחב של ביגוד ואביזרי וינטג ', כמו גם הרבה היסטוריה.

עניין רב בהרבה

הוא קתדרלת אלכסנדר נבסקי, המחזיקה יותר מ -7,000 אנשים ובו נמצאת קתדרלת ישו המושיע. ביום ראשון, בחצר מוזיאון מוסקבה, תוכלו למצוא את שרידי פרדיננד הגדול ובנו פרדיננד השני. פרדיננד נכח בחנוכת המוזיאון עם ממצאים ארכיאולוגיים חשובים בסופיה ובבולגריה.

זו אחת הקתדרלות הגדולות בסופיה וניתן לבקר בה לאורך שדרות ויטושה

כנסיית בויאנה נבנתה בשלושה שלבי בנייה בין השנים 1000 עד 1800, אך התוספות החשובות ביותר בוצעו במהלך האימפריה הבולגרית השנייה בשנת 1200. בכנסייה זו נקראה העיר סופיה בשנת 1300, בתקופת האימפריה הבולגרית השנייה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן