חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סופיה בולגריה בכריסמס

סופיה בכריסמס: כל מה שצריך לדעת על חגיגות חג המולד בעיר סופיה, בולגריה. להגיע אל סופיה בדצמבר ולראות עיר מקושטת, שוק חג מולד, הופעות ופסטיבלים..חוויה!

סופיה חוגגת את חג המולד, הנקרא בבולגרית,  Rozhdestvo Hristovo , פשוטו כמשמעו "המולד של ישוע", ב -25 בדצמבר. אך כבר בנובמבר תוכלו לראות את העיר היפה מתקשטת ומתהדרת בנורות צבעוניות ובקישוטים לכבוד החג. כמו בהרבה ערים אירופאיות, בסופיה יש שווקי חג מולד ופעילויות כפיות כמו החלקה על הקרח, תוכלו לאכול מאכלים מיוחדים הנמכרים במעדניות ובשווקים השונים, תוכלו להחליק על הקרח, לעשות טיול שופינג באחת הערים הזולות באירופה ועוד. 

במדריך זה נציע לכם כמה רעיונות לחופשת כריסמס מענגת בעיר סופיה , מבלי לקרוע את הכיס.

שוק חג המולד הגרמני

למרות השם, שוק חג המולד הזה ללא ספק ממוקם בעיר סופיה בבולגריה, בגן העיר של סופיה ליד התיאטרון הלאומי והגלריה הלאומית לאמנות.

 שוק חג המולד הקטן והחמוד הזה הוא אולי לא ראוותני כמו בערים אירופאיות אחרות, אך הוא ללא ספק מעלה חיוך על פני כל המבקרים  וכיף לשוטט בו . תוכלו למצוא בו הרבה פריטים מגניבים שאמנים מקומיים הכינו, כמו גם צעצועים לילדים, ממתקים רבים, וקישוטים ואביזרים רבים לחג המולד וקישוטים לעץ חג המולד.  כמו בכל שווקי החג תוכלו למצוא גם בידור, מקהלות ששרות את מזמורי החג ותזמורות שינעימו לכם את הזמן, פעילויות לילדים, מיצגי אמנות נוצריים, כמובן נמכר היין החם המפורסם באירופה הקרה, כמו גם מאפים ואוכל בולגרי משובח הנמכר בדוכנים השונים, תוכלו לזלול את לחם הסודה הבולגרי המפורסם, עלי גפן ממולאים  ועוד.  ילדים יוכלו לעמוד בתור כדי לקבל ממתק מדמות סנטה קלאוס שנקרא  בבולגריה  Dyado Koleda .

אל תפספסו את הפודינג הפופולרי עם אוכמניות, הוא עשוי לרוב מדגנים או אורז,, הפודינג ממותק בדבש  עם פירות יבשים ואגוזי מלך, אחד המעדנים האהובים ביותר בבולגריה בכריסמס.

אם אתם בסופיה בסוף דצמבר, אז אתם חייבים לסייר בשוק חג המולד הגרמני המפורסם ביותר הממוקם ליד מרכז התיאטרון הלאומי של סופיה,  ליהנות מכוס יין חם  ומאווירת חג מולד קלאסית.

השוק פתוח מה-20 בנובמבר עד ה-20 בדצמבר  ומומלץ לבדוק אותו אם אתם בסופיה בתקופה זו של השנה.

מחיר: כניסה חופשית

החלקה על הקרח

מדי שנה הופך אגם אריאנה בגן בוריסובה, ליד גשר אורלוב בסופיה למשטח החלקה על הקרח הפתוח הגדול ביותר בבלקן. הוא ממוקם  במרכז העיר סופיה ,משטח ההחלקה על הקרח נפתח מתישהו במהלך דצמבר והוא פתוח אחרי שהחג מסתיים עד מרץ/אפריל , כל עוד הוא בטוח והאגם עדיין נשאר קפוא. בקיץ הקרח נעלם ואגם אריאנה מתמלא שוב במים, שם עדיין תוכלו ליהנות ממנו על ידי השכרת  סירת פדלים.

החלקה על הקרח על האגם תספק לכם פעילות ספורט מרגשת ומלאה באדרנלין, בדיוק הסיבה שבגללה יצאתם לחופשה, ההחלקה מורידה מתחים,עם המון יתרונות בריאותיים והיא גם תחמם אתכם. גם אם אתם לא מחליקים, תוכלו להגיע כדי לצפות באחרים, זהו מקום מפגש והתכנסות של המקומיים והתיירים כאחד.

יש עוד כמה משטחי החלקה על הקרח בסופיה,  אמנם אגם אריאנה הוא משטח החלקה על הקרח הגדול והפופולרי ביותר בעונת החורף, אך במידה והוא נעשה צפוף, ניתן לאתר גם משטח החלקה מלאכותי של קרח בקניון פרדייז, הוא פתוח מ-10:00 עד 12:00 . רוב משטחי ההחלקה על הקרח בסופיה עולים בין 5 ל-10 לבה עבור דמי כניסה.

מחיר כניסה למשט החלקה על הקרח באגם אריאנה – (2,50 EUR)

 השכרת גלגיליות על קרח – (2 אירו)

בר עם משחקי קופסא

אחד הדברים הכי מהנים בבולגריה בחורף  זה בילוי בבר חמים ונעים עם מוזיקה טובה בו תוכלו ליהנות מערב רגוע ושתות בירה טובה. עוד יותר כיף לבקר בבר משחקי הקופסה "שלושת הטרולים"  שנמצא ברחוב Chataldzha 24 בסופיה, בו תמצאו יותר מ-150 משחקי קופסא שתוכלו לשחק ביחד כמשפחה או עם החברים .הבר מציע מגוון של בירות מלאכה ואוכל אופייני לבר כמו המבורגר או פיצה. הבר פתוח במהלך כל השבוע , שני עד ראשון 16:00 – 22:00

מחיר:  דמי כניסה (2.5 יורו).

בילוי באופרה ובלט של סופיה

אחת מהפעילויות הפופולריות במהלך חג המולד היא לראות מופעים, הצגות, בלט ואופרה. בית האופרה והבלט של סופיה ממוקמים  במרכז העיר, ברחוב Vrabcha 30 בסופיה.  ניתן להגיע בקלות בתחבורה ציבורית. בית האופרה מארח הופעות ואירועים ייחודיים לתקופה זו של השנה ולחגים במסגרת האופרה והבלט של סופיה עם שיתופי פעולה בינלאומיים רבים.

מחיר כרטיסים: החל מ-10 אירו

ביקור במוזיאונים

חופשה חורפית היא הזמן המושלם לביקור בכמה מהמוזיאונים בסופיה , שיספקו לכם מקום מפלט חמים מהקור האירופי  וגם יספק לכם הזדמנות ללמוד קצת על ההיסטוריה, התרבות והמסורות של בולגריה . 

אחד מהמוזיאונים המרתקים הוא מוזיאון ההיסטוריה של סופיה – מוזיאון  השוכן במבנה שהיה פעם מרחצאות המינרלים המרכזיים של העיר. המוזיאון סוקר היבטים רבים של ההיסטוריה של העיר סופיה מהמאה ה-6 לפני הספירה ועד ימינו, בין היתר תוכלו לראות תלבושות מסורתיות, כלי רכב, תוכלו ללמוד על היבטים של חיי התרבות והבידור בסופיה במהלך מאות השנים. המוזיאון פתוח בין הימים ג'-א', 10:00-18:00.

מחיר כרטיס: (3 יורו). 

אם אתם עם ילדים ומעוניינים להפעיל אותם ולמצוא מוזיאון חינוכי שגם יפיג להם את השיעמום, 

Muzeiko – הוא מוזיאון אינטראקטיבי לילדים, הוא יהיה מושלם לביקור משפחתי. הוא מלא ביותר מ-130 משחקים אינטראקטיביים שמטרתם לעורר ילדים ללמוד ולגלות דברים חדשים מתחומים שונים של מדע , ביולוגיה, טבע,  גוף האדם ועוד. 

מחיר כרטיס:  (3-5 יורו). פתוח: ג'-א', 10:00-18:00. 

עוד מקום שעשוי לעניין אתכם הוא מכון אתנוגרפי לאומי – National Ethnographic Institute with Museum– שם תוכלו לראות תלבושות עממיות מסורתיות, רקמות, יצירות אמנות וציורים ופריטים מסורתיים אחרים, המוזיאון ממוקם ב-1, Alexander Battenberg Sq. (המעון המלכותי לשעבר בסופיה). פתוח: שלישי-ראשון, 10:00-17:30. 

מחיר כרטיס: (1.50 יורו). 

Kvadrant 500, הוא מוזיאון לאמנות הממוקם במרחק דקות ספורות מקתדרלת אלכסנדר נייבסקי, הוא ביתו של אוסף האמנות הטוב ביותר בעיר, כולל אמנים בולגרים וזרים כאחד. 

מוזיאון לאמנות סוציאליסטית– אחד המוזיאונים האהובים ביותר בעיר סופיה הוא המוזיאון לאמנות סוציאליסטית, שנמצא קצת מחוץ למרכז העיר בשכונת איזטוק. יש בו אוסף של ציורים וסרטונים של תעמולה סוציאליסטית. אבל אחד הדברים המעניינים ביותר במוזיאון לאמנות סוציאליסטית הוא "בית הקברות לפסל" הקומוניסטי בחצר המוזיאון. כאן תוכלו לראות את הפסל של ולדימיר לנין שהיה ממוקם במקום בו נמצא פסל סופיה הקדושה. אפשר גם לראות את הכוכב האדום שפעם עמד בראש מטה המפלגה, שמאז הורד והועבר למוזיאון.

עוד מקום שעשוי לעניין אתכם הוא Art House “Kuklite” ,The Dolls,  מאות בובות שוכנות בבית האמנות "קוקליט" בלב סופיה, ברחוב Tsar Samuil 34. זוהי אטרקציה תיירותית ייחודית שיכולה להתאים גם למבוגרים וגם לילדים, במהלך הביקור תוכלו לראות מאות בובות מתקופות ותרבויות שונות. המוזיאון מאפשר לכם גם להתנסות בעצמכם ביצירת בובה משלכם וגם תוכלו לרכוש מחנות המזכרות בובות . בית האמנות פותח את דלתותיו למבקרים בין הימים  שלישי – שבת, 13:00 – 19:00.

מוזיאונים נוספים בסופיה:

המוזיאון הלאומי להיסטוריה צבאית 

המוזיאון הלאומי לארכיאולוגיה 

המוזיאון הלאומי להיסטוריה של הטבע 

המוזיאון הלאומי כדור הארץ והאדם 

סקי בהר ויטושה ליד סופיה

סופיה היא עיר המוקפת הרים , ניתן בקלות להגיע אל הטבע, לעלות ברכבלים, לראות נופים ולטייל במסלולי טבע. בחורף ההרים סביב סופיה הופכים למגרש של משחקי ספורט, פעילויות  ואטרקציות חורף.זאת אחת הסיבות שסופיה היא יעד חביב על  חובבי הסקי ומושכת תיירים רבים  לבילוי יום בסקי או סנובורד. הר ויטושה, שנמצא במרחק חצי שעה בלבד מסופיה, מציע תנאים מעולים לסקי, הוא לא מההרים המתאימים לתחרויות ולחובבי סקי מיומנים שמחפשים אתגרים, אלא מתאים דווקא למחליקים החובבניים וגם המתחילים עד לרמה בינונית שנהנים פשוט לעשות סקי לכיף.כך תוכלו לשלב סקי ביחד עם טיול עירוני מבלי לבזבז שעות בנסיעות מפותלות כדי להגיע להר הקרוב. 

הר ויטושה הוא אחד המקומות היפים ביותר לצפות בשקיעה בסופיה. אם שכרתם רכב במהלך שהותכם בסופיה, מומלץ  ללכת אחד הימים כדי ליהנות מהשקיעה היפה מעל ההרים או לחילופין להתעורר מוקדם כדי להספיק לזריחה. 

טיילו במורד שדרות ויטושה

שדרות ויטושה היא אחד מצירי הולכי הרגל הראשיים בסופיה וזה המקור לבקר בו בלילה קר בגלל מגוון הברים והמסעדות השוכנים ברחובותהמציעים אווירה נהדרת כל השנה, אך במיוחד בחג המולד. כמעט לכל הברים, בתי הקפה, ומסעדות בשדרות ויטושה יש טרסות סגורות כך שתוכלו  להביט על העיר המכוסה לבן מבלי ממש לקפוא. עם זאת, שימו לב שהמרפסות הללו מאפשרות גם עישון ,כך שאם אתם רגישים לעשן אולי תעדיפו לשבת בתוך הבר במקום בו אסור לעשן.

קניות

קניונים רבים נמצאים בסופיה בבולגריה, אירופה, אבל רוב התיירים כנראה מעדיפים לבקר בקניון פרדייז. מכיוון שיש בו את המגוון הנרחב ביותר של חנויות בוטיק אופנתיות עם שמות מוכרים כמו זארה וכמה מסעדות נהדרות, יש גם מרכז משחקים לילדים, מרכז טיפוס, קולנוע ובין שאר פעילויות כדי לבדר אתכם עם המשפחה במהלך חג המולד.

תיהנו מכוס יין אדום בולגרי באחד הברים

בולגריה אמנם לא כל כך ידועה בכך אך היא מייצרת כמה יינות אדומים מצוינים! כוס יין אדום נפלאה בחורף , להרבה מסעדות יש רשימות יין נהדרות, כמו Bagri ו-33 Gastronauts, אבל אם אתם מחפשים בר יין, בדקו את Grape Central ממש ליד שדרות ויטושה. נסו את יינות ממלניק, אזור היין האהוב  ביותר בבולגריה!

אתם יכולים לראות את כל היופי של העיר  מבר על הגג , היכנסו ל-Sense Rooftop Bar, הבר הפופולרי בסופיה. בר אלגנטי י זה על הגג בקומה ה-9 עם נוף מרהיב של קתדרלת אלכסנדר נייבסקי, והוא עדיין חמים . המשקאות יקרים יותר מברים אחרים, אם משווים לסטנדרטים של סופיה – קוקטייל יעלה לכם 7.5 יורו – אבל הנופים המשתקפים מהגג של העיר לגמרי שווים את זה.

שאלות נפוצות של מטיילים על כריסמס בסופיה, בולגריה

בחורף העיר פשוט מתעוררת לחיים מתחת לערימת שלג. המראה של חשמליות וינטג' הצהובות ברחובות מושלגים, הכנסיות המכוסות בשלג,  והרי ויטושה המושלגים מרחוק. בנוסף סופיה בפרט ובולגריה בכלל מציעות אוכל בולגרי משובח , המותאם לחיך הישראלי, תשמחו להתרפק על האוכל הבולגרי במיוחד בחורף ולטעום גם מעדני חג ייחודיים לכריסמס שטרם הכרתם. תוכלו לעשות סקי, ליהנות משופינג במחירים סבירים ואפילו זולים, להחליק על הקרח, לפקוד את הברים וחדרי הבריחה, המוזיאונים, סופיה בהחלט יכולה להיות חופשה עירונית מדהימה במהלך חג המולד.

לסופיה יש שוק חג מולד יפהפה ממוקם בבוריסובה גראדינה, שוק חג המולד קטן אך מקסים. תוכלו למצוא בו  כל מה שתוכלו למצוא בשוק חג המולד הגרמני, כולל glühwein יין חם .

טיילו בעיר ברגל ותיהנו מהארכיטקטורה בעיר, סופיה היא אחת מאותן הערים שפשוט נראות עוצרות נשימה מתחת לשמיכה של שלג לבן. כיפות הכנסייה הרוסית, המבנה איוון ואזוב שנראה אדום בוהק על רקע השלג ושאר מבנים מדהימים שיפים הן ביום והן בתאורת הלילה.

לכו לראות את קתדרלת סנט ג'וזף הקתולית, היא בין הקתדרלות הרומיות המפורסמות ביותר בבולגריה וליתר דיוק בסופיה. המקום הדתי הזה חדש יחסית, והוא בין המקדשים המודרנים ביותר בבולגריה. לאחר מכן לכו לאנדרטת צאר סמויל, זהו בין המקומות הפופולריים ביותר לביקור בסופיה בחורף והוא אולי אחד הפסלים הבולטים ברחבי העולם. הפסל של המנהיג הבולגרי הקדום  הוא יצירת אמנות בולטת בעיר.

מבצר אורביץ' הוא מקום עתיק ומרהיב הנמצא במרחק נסיעה של כ-20 דקות בלבד מאזור המרכז השוקק של עיר הבירה. זהו מקום אידיאלי  שיוציא אתכם מעט  מהעיר השוקקת. 

אחת הדרכים הטובות ביותר לבלות לילה חורפי בסופיה היא ללכת בהופעה. יש כמה אולמות תיאטרון ומוזיקה מצוינים בסופיה, אך תשימו לב שהרבה מההופעות אינן נגישות במיוחד לתיירים מכיוון שהן בבולגרית ולא מסופקות כתוביות, אבל תמיד תוכלו לראות מופע בלט או ריקודים עממיים או לשמוע מוזיקה טובה או מופע אופרה, שמחסום השפה לא יפריע לכם ליהנות.

הר ויטושה של סופיה  בגובה  2,290 מטר,  קרוב למרכז העיר, אפשר לנסוע ממרכז העיר לכמעט 2,000 מטר מעל פני הים תוך כ-30 או 40 דקות, מה שהופך את הביקור בעיר סופיה לאידיאלי, שכן תוכלו לשלב חופשת עיר וחופשת סקי בקלות ובנוחות.

למעשה, אתם יכולים  לעשות סקי וסנובורד ב-Vitosha. תוכלו לשכור ציוד ספורט שלג ב-Aleko Hut בתעריף סביר ליום.

אם אתם חובבי אקסטרים ואוהבים סקי מקצועי, סעו לאתרי סקי מרוחקים יותר כמו בורובץ, פמפורובו או בנסקו, שהם מרכזי שלג גדולים יותר. אבל עדיין, היכולת לעשות סקי בסופיה בחורף אפילו בלי לצאת מהעיר הופכת אותה  לאטרקטיבית במיוחד בעונה זאת בשנה. 

אוכל בולגרי נהדר למזג אוויר חורפי! יש כמה מנות בולגריות שהן פנטסטיות לחלוטין בחורף.

sach,היא מנה פופולרית של ירקות ובשר . 

מרקים טעימים תמיד הולכים מצויין בחורף.מרק קטניות כמו אפונה או עדשים, כך שהשנה הקרובה תהיה פורייה, שופעת ועשירה.

בוב צ'ורבה – מרק שעועית הוא פופולרי במיוחד, המתכון הקלאסי כולל שעועית, בדרך כלל את השעועית smilyan הגדל באזור הכפר Smilyan), ירקות  כמו גזר, עגבניות, פלפל, בצל, לפעמים תפוחי אדמה, מרק זה מוכן גם עם נקניק או בשר אחר. 

שקמבה צ'ורבה, מרק מעט חריף, יחמם אתכם ביום קר.

 וכמובן, זה הבלקן – בשר בגריל הוא תמיד בחירה טובה בחורף.

koledna pitka הוא לחם הנאכל בדרך כלל בערב חג המולד ובמהלך החגים. המסורת היא שתוחבים לתוך הבצק בעת הכנתו מטבע כסף ומי שימצא אותו יזכה במזל טוב בשנה הקרובה. מתכון זה מכיל ביצים, אשר אסור על ידי הנוצרים האדוקים במהלך חג ההתגלות. יש גם סוג לחם שנאפה עם סודה לשתיה במקום שמרים.

כמובן שמנת הדגל הבולגרית לא נעלמת משולחן החג בכריסמס, תוכלו לראות בבתים רבים ממולאים , כגון: פלפלים ממולאים, עלי כרוב ממולאים ועוד.

אתם תופתעו לשמוע, אבל לא נמליץ לכם על יין חם או הפונץ המפורסם או משקה אלכוהולי אחר הנמכר ברחבי העולם בחג המולד. לסופיה יש הרבה בתי קפה מצוינים שבהם אתם יכולים לשתות קפה או משקה חם אחר כמפלט ממזג האוויר הקר. אחד הידועים הוא Drekka בית קפה המגיש  קפה  מדהים, השירות שם נפלא והם מגישים עוגות טריות מבצר פריך ונימוח עם קרם נמס בפה, פירות ואגוזים מקורמלים.

עוד בתי קפה מומלצים הם DABOV ליד NDK ו-Chucky's Coffee ממש ליד שדרות ויטושה, סופיה היא בהחלט מקום לערוך סיור קולינרי , היא מצטיינת בקינוחים, מאפים מתוקים ומלוחים וקפה משובח.

חודש חג המולד הוא בדרך כלל זמן הקרנבל בכל רחבי העולם, ובולגריה אינה יוצאת דופן. העיר סופיה מכוסה באורות חג המולד וניתן לחוות את החגים בכל פינות הארץ, כפי שקורה בתקופת חופשות החורף. שוק חג המולד של בולגריה הוא המקום האידיאלי עבור מטיילים שרוצים לחוות חווית חג מולד בולגרית מלאה בדצמבר. שווקי חג מולד כאלה מחממים את מצב הרוח של האזרחים והאורחים בבולגריה כבר למעלה מתשע שנים.

בעיר ישנם שווקי חג מולד שונים

בהם מוצעים מגוון של מזון ומשקאות, כולל יין חם ומוצרי ליבנה רבים. שוק חג המולד הגרמני נפתח וצולל לתוך קסם חג מולד שהופך יפה יותר מדי שנה. שוק חג המולד מביא נגיעה של וינה ונירנברג לרחובות דצמבר המושלגים של סופיה עם דוכנים מעוצבים להפליא שמוכרים ממתקים ונקניקיות גרמניים, סטייקים מהבילים, יין חם ועצי חג המולד.

השוק יהיה פתוח עד 20 בדצמבר

אז הקפד לראות אותו בזמן שאתה בסופיה בתקופה זו של השנה. אני נהנה מהאפשרות לחקור את שוק חג המולד בבולגריה ולבלות לילה שכדאי לזכור. אם אתה נמצא בעיר כמה ימים, עליך לשקול כמה דברים שתוכל לעשות בכדי להנחות אותך בעיר שאתה קורא לביתך. תסתכל מה עשינו ומה נעשה בשבועות הקרובים, כמו שעשינו כל החורף.

לקבלת רעיונות נוספים יש לנו רשימה של פעילויות בסופיה לערב, כמו גם מדריך לכמה מהמקומות הפופולריים ביותר בעיר והמסעדות הטובות ביותר.

יש הרבה מה לאהוב בעיר הזאת

אז בואו נגלה הנה 11 דברים נפלאים לעשות בסופיה בחורף. אנו גם נותנים לכם כמה טיפים כיצד לברך את חבריכם הבולגרים וללמוד עוד על האופן בו בולגרים חוגגים את חג המולד. פוסט זה מכיל רשימה של הדברים שעשינו בבולגריה בחורף, בהם תוכלו לאכול אוכל בולגרי, וכמה תמונות מושלגות שמקוות לעודד אתכם לבקר בעיר הנהדרת הזו. בילינו סוף שבוע ארוך בבירת בולגריה ובעיר השנייה בגודלה בבלקן, בולגריה, בנובמבר ובדצמבר 2017, ובילינו את סוף השבוע הארוך יותר עם סופיה בדצמבר 2017.

שוק חג המולד הגרמני בסופיה

הוא שוק , אבל עדיין יש בו את האווירה החגיגית ומחממת הלב שאנחנו כל כך אוהבים. הרעיון העיקרי של שוק זה הוא להביא את מסורת חג המולד הגרמנית האותנטית לשטחה של בולגריה. גרמניה היא אחד משווקי חג המולד הפופולאריים בעולם ועם יותר מ -1,000 ספקים, שוק חג המולד הגדול באירופה.

אחת הדרכים הטובות ביותר לגלות את סופיה בחג המולד היא להצטרף למדריך מקומי לסיור חופשי בסופיה. בעוד המדריך ידריך אתכם בעיר, הוא ילמד אתכם אוכל בולגרי ויספר לכם את ההיסטוריה של בולגריה ואת סיפורי סופיה.

בחודשי החורף יהיה קר בחוץ

אך תוכלו להתחמם על ידי ביקור במוזיאונים בסופיה. מדוע לא להכיר את ההיסטוריה, התרבות והמסורות של בולגריה באווירה חמה? בין אם אתם אוכלים עם המקומיים, באכסניות בפלובדיב, בולגריה או ורנה: אם אתם רוצים לעשות סקי וסנובורד, מובטח לכם שיהיה לכם כיף חורפי בבולגריה. למעשה זה באמת יעזור לכם ליהנות מחופשה כלכלית בבולגריה! אם אתם מתכננים טיול לרומניה, יוון, טורקיה או חלקים אחרים במזרח התיכון או בצפון אפריקה במהלך הטיול שלכם או בחודש החורף הבולגרי, אסור לכם לפספס את פעילויות הסקי או הסנובורד האקסטרווגנטיות.

ישנם פסטיבלים מיוחדים אחרים שהמטיילים רוצים לבקר בהם, כמו שוק חג המולד, שווקי חג המולד ואירועים חגיגיים אחרים בבולגריה.

אחרי שנים רבות וביקורים רבים

הנה כל מה שאתה צריך לדעת בכדי לבלות בבילגריה בחג המולד, כולל כמה עצות טובות מה לעשות. מדי שנה בזמן חג המולד אנו יוצאים למסע חדש ומגלים כיצד חגג חג המולד באזורים שונים באירופה. כרוניקת היוליטייד שלנו לוקחת אותנו למדינה הבולגרית במזרח אירופה כדי לחשוף את הזמן – מסורות נכבדות ומסורות של עונת חג המולד. אנו מביאים לכם את כל הודעות חג המולד שלנו, עם דגש מיוחד על שוק חג המולד הבולגרי, על שווקי חג המולד ועל אירועים חגיגיים אחרים.

בירת סופיה היא אחד היעדים הפופולאריים ביותר במזרח אירופה. לכל עיר גדולה בבולגריה יש שוק חג מולד משלה, בו תוכלו לתרגל את הציר המשולש שלכם ביום חג המולד.

בערב חג המולד, מחצות הלילה ואילך, מצעד הקולדרי (מזמורי חג המולד) ברחובות סופיה עם מזמורי חג המולד שלהם. החל מחצות ביום חג המולד וכלה בחצות ב -25 בדצמבר, מחצות עד 18:00.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן