חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סופיה, בולגריה בקיץ

סופיה בקיץ מציעה טיול מושלם! האם שווה לטוס אל סופיה, בולגריה בקיץ? התשובה היא כןן! עשרות אטרקציות, פעילויות וטיולים עם מזג אוויר קייצי מצוין!

בארבע השנים האחרונות, בהתבסס על נסיעותיי בעיר בארבע השנים האחרונות, ריכזתי רשימה של פעילויות בסופיה, בולגריה. הנה מדריך לכמה מהדברים הטובים ביותר שתוכלו לעשות בטיול הקיץ בבולגריה בקיץ, בהתבסס על הנסיעות שלי בעיר ומחוצה לה בארבע השנים האחרונות. סופיה היא עיר יפהפייה עם היסטוריה עשירה, ארכיטקטורה יפה, אוכל טוב ותרבות נהדרת.

האם שווה לטוס לבולגריה בקיץ?

היא ביססה את עצמה כיעד תיירותי בשנים האחרונות והיא אחת הערים הזולות באירופה. לכן, יש הרבה אפשרויות לכל מיני תקציבים והאפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. אם אתה רוצה לבלות כמה ימים בסופיה ולהגיע עם קבוצה של אנשים, זו אפשרות נהדרת. תוכלו גם ללכת למרכז העיר, שם תוכלו ליהנות ממזג האוויר הנעים ומהאמנות הייחודית של בולגריה בקיץ.

ישנם הרבה מקומות בסופיה שתרצה לבקר בהם במהלך טיול היום שלך

אך לא רק בסוף השבוע. בדוק את הפוסט שלנו על פעילויות קיץ בבולגריה כדי למצוא רשימה של כל המקומות שבהם אתה יכול לבקר ולקרוא אותה בפוסטים שלנו על כל הפעילויות שעשינו במסלול של סופיה וסביבתה. פארק זה הוא מקום נהדר לילדים, במיוחד לילדים מתחת לגיל 5, ולמבוגרים.

אם מזג האוויר במהלך שהותכם בחורף בסופיה

הוא כמונו, תוכלו לדמיין כיצד הפארק הזה ייראה יפה בחורף ויהיה מכוסה בשלג. נכון, מכיוון שהפוסט הזה הוא יעד קיץ, לא בהכרח צריך להיות לכם נוף נהדר של ההרים ממרכז העיר. אם אתם רוצים לנסוע בזול לבולגריה, להימנע מהקהל ולחוות חורף אירופי אמיתי, אז זה המקרה!

אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לסופיה

היא לבקר כמה ימים לפני או אחרי הטיול שלך כדי לברוח מהחום הקיצוני של סופיה. בילינו 5 ימים בלבד בבולגריה, אך אם יש לכם רק 3 ימים, אנו ממליצים לכם לבלות אותם בבירה, מכיוון שזה יאפשר לכם להכיר את בירת בולגריה באמת. בעוד שניתן היה לחקור בקלות את בולגריה למשך שבוע ויותר ולא היה לה זמן לבקר יותר, הייתי ממליץ לבלות 3 ימים בבירות.

מזג האוויר בבולגריה יפה וחם מאביב ועד סוף הסתיו, וגם אז, עד חג המולד, השמש זורחת.

אם אתם מחפשים זמן חם מאוד לבקר בסופיה

החודשים החמים ביותר הם אוגוסט, יולי ואז יוני. אם תרצו להזמין טיסה לבולגריה בקיץ ולחוות את סאני ביץ ', כנראה שתטוסו בסוף אוגוסט או תחילת ספטמבר. נסו לבקר בבולגריה בחודשי הקיץ העמוסים ביותר, אך אם אתם רגישים לקור וחום או רוצים להימנע ככל האפשר מתיירים, הזמן הטוב ביותר לבקר בבולגריה הוא עונת הכתפיים.

בחורף תוכלו למצוא את הטיסות הזולות ביותר לבולגריה

ותוכלו ללכת מחוץ למסלול מכות בבולגריה וליהנות מטיולי יום מסופיה. אתרי ההר הטובים ביותר בסופיה הם רילה (לא רחוק משם) ובנסקו (רק כמה קילומטרים ממרכז העיר), אך ניתן גם לשלב חופשת סקי עם טיול עירוני קוסמופוליטי על ידי עזיבה מסופיה וביקור בויטושה. בחודשי הקיץ תוכלו לצאת לטיול יום מחוץ למסלול מכות כדי לטייל ולגלוש ברומניה ובבולגריה, בעוד שביעדי חורף כמו בנסקי פופולריים להפליא. הר RILA לא רחוק משם ויש אתר הררי טוב ליד SofIA.

חום הקיץ יכול להיות בלתי נסבל עבור אנשים מסוימים

אז הזמינו טיסה לבולגריה בעונת הקיץ הגבוהה ביותר מיולי עד אוגוסט. בקיץ (יולי ואוגוסט) תתקשו למצוא את הטיסות הזולות ביותר בבולגריה, מכיוון שחודשים אלה יכולים להתחמם מנשוא. מכיוון שהקיץ בבולגריה מתחמם, מומלץ להביא מעיל להורדת הטמפרטורה, ליהנות מחיי הלילה בלילות הקרים ולחקור ברחובות ההיסטוריים.

למרות שסופיה היא עיר ירוקה, המראה שלה אטרקטיבי במיוחד בעונה זו של השנה. צבעי העונה הופכים את הטבע לעוצר נשימה וזה תענוג לבלות בחוץ, במיוחד בחודשי הקיץ.

עם האווירה הנינוחה והאוכל והשתייה הטעים, שהוא הזול ביותר באירופה, אל תהססו כשאתם מקבלים את ההזדמנות לבקר בסופיה.

יום או יומיים בסופיה זה הרבה לחוות את המראות העיקריים של העיר

אם כי כדאי להסתכל ביעדים בולטים אחרים בבולגריה. אם אתם מבקרים בבולגריה בקיץ, תוכלו למצוא מקומות לינה מעולים בבולגריה ובסביבתה, בין אם אתם בבירת בולגריה ובין אם באחת הערים הגדולות האחרות כמו ורנה, קרסנויארסק או גדנסק. לאחר ביקור בסופיה, יש הזדמנות נהדרת לבלות יומיים בעיירה קטנה בדרום יוון, סמוך לגבול עם מקדוניה. עיירה קטנטנה זו נגישה בקלות באמצעות תחבורה ציבורית מסופיה והיא תחנה מצוינת – מיוון לכיוון דרום לנסיעה לבולגריה (או להפך).

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן