חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סופיה בולגריה בחורף

לטוס לבולגריה בחורף? אש! סופיה בחורף יותר קסומה מהקיץ! חופשה חורפית בסופיה מתחילה כאן. טיפים המלצות ומידע למטיילים על חופשה בחורף של סופיה

כל מי שבילה עונה בסופיה יודע שקל מאוד להתלונן על החיים בעיר הגדולה בבולגריה. מזג האוויר יכול להיות קשה למדי, אך עדיין די קסום לגלוש ולסנובורד בבולגרית, ואף יותר מכך בחורף, עוד לפני שאתם עוזבים את העיר! עונת החורף בבולגריה היא אחת התקופות היפות בשנה עבורי, מזג האוויר והאנשים.

ראה מה אתה יכול לעשות בהרים, בחופים, על החוף ואפילו בכמה מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בעיר.

גם אם אתה לא גולש סקי או סנובורד

יש הרבה פעילויות שונות בבולגריה כדי לשמח את כולם. אם אתה מבלה יותר מעשרה ימים בבולגרית ואתה # Ve רוצה לחיות מהמסלול המוכה (כפי שמציעים כמה מהמסלולים הבולגרים), תוכל לבחור בכמה אפשרויות. תוכלו לשלב חופשת סקי עם חופשת עיר קוסמופוליטית על ידי עזיבה מסופיה וביקור בויטושה. בנסקו היא יעד פופולרי להפליא בחורף, אך תוכלו לבקר גם בורנה, בירת העיר השנייה בגודלה במדינה ויעד תיירותי פופולרי בו תוכלו ליהנות ממזג האוויר הנעים ומהאמנות הייחודית של בולגרים ברחבי בולגריה.

בבולגריה יש גם סצנת סקי וסנובורד נהדרת

ויש כמה מגרשי קרח נהדרים שניתן לחקור בצורה הטובה ביותר בחורף. ישנם כמה מקומות טובים לבקר בהם תוכלו ליהנות משמחה וסיפוק ללא תחרות. חברינו של הרפתקאות סופיה ממליצים על בורובץ, אתר נופש ליד סופיה. אחד ממלונות SofIA המועדפים עלינו מורכב ממספר מסעדות נהדרות, ברים, בתי קפה, חנויות, מסעדות ומלונות, כמו גם אכסניה.

נכון, אם מזג האוויר יהיה כמו במהלך שהותכם בחורף בסופיה, תוכלו ליהנות מנוף נהדר של ההרים ממרכז העיר. מתי לנסוע לבולגריה אם ברצונכם להימנע מהמונים, תוכלו לטייל בזול ולחוות "חורף אירופי" אמיתי.

למרות שתוכלו לחקור בקלות את סופיה למשך שבוע או יותר ולהישאר רק 5 ימים בבולגריה

אנו ממליצים לכם לבלות 3 ימים בעיר הבירה מכיוון שזה מקום נהדר כל כך לחקור את סופיה. אם היו לך רק שלושה ימים, אני ממליץ לך לבלות אותם בעיר, שכן באמת ניתן להכיר אותם.

כשאתם מתכננים את הטיול שלכם בבולגריה, עליכם לזכור כי הימים הם הרבה יותר קצרים בחורף מאשר בחורף והלילות הרבה יותר ארוכים.

ללא ספק זו תהיה זמן נהדר ליהנות משמחות ההרים הבולגרים בשיאם

וזה עדיין זמן די טוב. לא אנסה להגיד לך מה הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות בחורף בסופיה, אבל אם אתה מעוניין לחוות את ההנאה להיות בבולגריה בחורף, אז הנה כמה דברים נפלאים שתוכל לעשות שם. השלג בדרך כלל מגיע בערב חג המולד וזה בדרך כלל זמן טוב לצלם תמונות נהדרות וכמה רעיונות טובים לדברים לעשות עם חברים ובני משפחה בעיר הנהדרת הזו. בפוסט זה שילבתי כמה מהם שבהם תוכלו לאכול אוכל בולגרי ובתקווה כמה תמונות מכוסות שלג המעוררות אתכם לבקר בערים הגדולות הללו. התחל משלושה ימים בסופיה, שם תוכל לעקוב אחר ההצעות שלי לבלות שם את זמנך. מסלול זה מעביר אתכם במרכז העיר ונותן סקירה טובה של כמה מהפעילויות הטובות ביותר שתוכלו לעשות שם, כמו גם תמונות נהדרות.

תכנון ביקור בבולגריה בחורף

הוא בחירה טובה לחופשת החורף שלכם, והמקום הזה מושלם לאוהבי החורף. בחודשי החורף נהיה קר בחוץ, אך תוכלו להתחמם על ידי ביקור בכמה מהמוזיאונים בסופיה, אז מדוע שלא תכירו את ההיסטוריה, התרבות והמסורות של בולגריה באווירה חמה? ניתן לתכנן את כל היעדים שהוזכרו מראש, תוך התחשבות במזג האוויר בחורף. אתה יכול לעשות זאת במקומות רבים בעולם, אז תכנן את היעד שלך בזמן שאתה בעיר.

כדי להתכונן לטיול שלך ולהחליט מה ללבוש בבולגריה, קרא את 10 הדברים שמעולם לא ידעת על בולגריה בחורף. עצרו כאן באחת הערים בהן תבקרו בבולגרית, אך זכרו כי ישנם רבים אחרים ששווה לעקוף.

בחלק הקודם של מאמר זה כבר יש לך מושג איך מזג האוויר בבולגריה בחורף. בדוק את המאמר שלנו על פעילויות בסופיה והנה כמה מהתמונות האהובות עלינו על בולגריה שמעוררות אותך לבקר.

הקיץ חם ובעיקר צלול

חם בקיץ, חלקי בהיר והחורף קר מאוד, יבש וחלקו מעונן. נהפוך הוא, בולגריה חוותה את כמות המזג האוויר הקרה הגדולה ביותר בתולדותיה, אך למדינה יש קסם מיוחד בחורף, לכן אנו ממליצים לכם לחקור את בולגריה בחורף. אם קר ביום חורף בסופיה, אחת הדרכים הטובות ביותר להירגע בין האלמנטים היא להיכנס למוזיאון מצוין אחד או יותר.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן