חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאונים מומלצים בסופיה, בולגריה

מוזיאונים בסופיה? יש עשרות מוזיאונים אבל לא תספיקו ללכת לכולם! אז אילו מוזיאונים מומלצים שחובה לראות? סקירת כל מוזיאון מומלץ בסופיה למטייל!

עשה את המיטב בסופיה בולגריה, היום אני רוצה לספר לך על כמה דברים מהנים ומעניינים שאתה יכול לעשות שם. בירת בולגריה, אך זמנך בה מוגבל ובזמן שאתה נמצא בהמשך נבקר בכמה מוזיאונים טובים. סופיה למשך 3 ימים, בררו לאן ללכת ולהישאר, הכירו את בולגריה וההיסטוריה שלה, טיפסו על ההרים, ראו הכל ועשו זאת ללא הוצאות לב.

המוזיאון המיוחד בסופיה הוא המוזיאון הלאומי לכדור הארץ והאדם, שהוא אחד המוזיאונים החשובים בעולם והמוזיאון היחיד בבולגריה עם מוזיאון משלו.

המוזיאון מכיל למעלה מ -650,000 חפצים מהיסטוריה, אתנוגרפיה, ארכיאולוגיה ואמנות, ויש למעלה מ -1.5 מיליון חפצים מרחבי העולם, מתרבויות עתיקות ועד מודרניות.

הגלריה הלאומית לאמנות ממוקמת בבירת בולגריה וגודלה מעל 1.5 מיליון מ"ר והיא ממוקמת במרכז העיר

עם למעלה מ -650,000 חפצים מהיסטוריה, אתנוגרפיה, ארכיאולוגיה ואמנות, זהו אחד מציוני הדרך הבולטים ביותר בסופיה. כמו המוזיאון הקודם, גם בגלריה הלאומית לאמנות יש את האוסף הגדול ביותר של אמנות עתיקה ומודרנית בבולגריה ואת האוסף הגדול ביותר של אמנות עכשווית בעולם.

התיאטרון הלאומי של איוון וזוב ממוקם בגן העיר והוא סמל של סופיה כפי שהוא מתואר בשטר הבולגרי 50 לב

התיאטרון האלגנטי הזה, שנבנה בשנת 1907, עם הבניין המרשים שלו, הוא אחד מציוני הדרך החשובים ביותר המתוארים על כל 50 שטרות הלב שהודפסו בין השנים 1999-2006. מכיוון שרוב המופעים הם בבולגרית, כדאי שתקדיש את הזמן לעקוף צפה בהם.

תלוי מתי תבקרו בסופיה, תוכלו לבקר בכמה מהמוזיאונים הטובים ביותר בעיר בחינם. למרות שחובה לראות בכל עיר, זה נהדר שיש דברים בחינם לעשות בבירת בולגריה.

המוזיאון הלאומי להיסטוריה

הגדול בבולגריה, מציג מעל 650,000 תערוכות, כולל אוצרות וחפצים מאמנות, היסטוריה, ארכיאולוגיה ואתנוגרפיה. חפצי המוזיאון מחולקים לשמונה חדרים נפרדים לפי נושא, וכוללים כרכרה שתרמה לבולגריה על ידי מארי אנטואנט. כמו בכל שאר המוזיאונים, המוזיאון משתף פעולה עם מוזיאונים אחרים ומספק להם מעל 50 תערוכות מבולגריה ומחוצה לה.

אטרקציה מרתקת נוספת בסופיה

היא המוזיאון הלאומי לכדור הארץ והאדם, שהוא גם אחד המוזיאונים המינרולוגיים הגדולים בעולם. הוא כולל אוסף של למעלה מ -2,000 מינרלים ומינרלים מרחבי העולם, כמו גם מגוון מאובנים. אנדרטאות אחרות כוללות את אנדרטת ואזוב, שעל שמה נקראה העיר, והאנדרטה למייסד בולגריה, אלכסנדר הגדול.

ישנם למעלה מ -30 מוזיאונים שבהם המבקרים יכולים למצוא את האוצרות הלאומיים ביותר של בולגריה וללמוד על השיאים והנמוכים של ההיסטוריה של בולגריה

מוזיאון זה ממוקם ממש מחוץ למרכז, אך כל אחד יכול ליהנות מביקור במוזיאון זה בסופיה אם אתם מחפשים אותו. אם יש לכם קצת יותר זמן בבולגריה, זה יהיה בונוס לבקר בכל המוזיאונים במרכז הקטן.

אם אתם מתכננים לבקר במקומות אחרים בארץ, כדאי בהחלט לבדוק את המדריך שלנו לדברים הטובים ביותר בבולגריה. בדרך זו תוכלו למצוא מדריך מה לעשות בסופיה, בולגריה בהמשך.

אם אתה מבקר בסופיה

בולגריה כדי לראות בעצמך את "מדריך העיר סופיה" שלנו, תגלה מאוחר יותר היכן תוכל להגיע לסופיה. הנה כמה מהמקומות לראות שמלאים באטרקציות התיירותיות של סופיה שצריכות להיות במסלול. אם אתם מתכננים לבלות 48 שעות בסופיה ולא רק לבלות שם את סוף השבוע, יש סיכוי טוב שהפארקים הללו יהיו ב"נתיבי סופיה "שלכם. המקומות האלה צריכים להיות גם מוקד הטיול שלך בסופיה, אם יום אחד אתה מגלה מה אתה רואה בבולגריה. כאן למעשה עוקבים אחר דרך הלבנים הצהובה, שהיא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בבולגריה.

מוזיאון ההיסטוריה של סופיה מציג את ההיסטוריה של העיר מראשיתה ועד ימינו, כמו גם כמה מהאירועים ההיסטוריים החשובים ביותר שלה.

רקיה

היא לא רק סופיה, בולגריה, אבל בהחלט יש לה מה לעשות ומשהו ששווה לעשות. העיירה הבולגרית בלוגרדצ'יק, המונה כ -5,000 תושבים, היא אחת האטרקציות הטובות ביותר בבולגריה. המוזיאון ממוקם בבית בולגרי טיפוסי מהמאה ה -19 והוא מקום נהדר לחובבי ההיסטוריה. פלובדיב, העיר השנייה בגודלה בבולגריה, השתנתה רבות מאז תום מלחמת העולם השנייה ועליית הקומוניזם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן