חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועים בסופיה בולגריה

אירועים בסופיה בולגריה – פסטיבל, הופעות, אירועי תרבות ואוכל בעיר סופיה בבולגריה. כל מה שצריך לדעת כדי לתכנן חופשה מושלמת!

אירועים בסופיה בולגריה ששווה להכיר – חגים, פסטיבלים, אירועי תרבות, כריסמס, יום העצמאות של בולגריה ועוד אירועים ששווה לדעת לפני שמגיעים לחופשה

סופיה, בירת בולגריה, היא עיר תוססת ומלאת חיים. היא מציעה מגוון רחב של אירועים, החל מחגים ומועדים דתיים ועד לפסטיבלים תרבותיים ואירועי ספורט.

חגים ומועדים דתיים

  • חג המולד (25 בדצמבר): חג המולד הוא חג דתי נוצרי הנחגג ברחבי העולם. בבולגריה, חג המולד נחגג ברוב הדתות, כולל הנצרות האורתודוקסית, האיסלאם והיהדות.
  • פסחא (אביב): פסחא הוא חג דתי נוצרי הנחגג ברחבי העולם. בבולגריה, פסחא נחגג ברוב הדתות, כולל הנצרות האורתודוקסית, האיסלאם והיהדות.
  • ראש השנה האזרחי (1 בינואר): ראש השנה האזרחי הוא חג לאומי הנחגג ברחבי העולם. בבולגריה, ראש השנה האזרחי נחגג באופן רשמי ב-1 בינואר, אך בדרך כלל החגיגות נמשכות מספר ימים.
  • יום העצמאות של בולגריה (3 בספטמבר): יום העצמאות של בולגריה הוא חג לאומי הנחגג מדי שנה ב-3 בספטמבר לציון עצמאותה של בולגריה מהאימפריה העות'מאנית בשנת 1878.

פסטיבלים תרבותיים

  • פסטיבל הסרטים הבינלאומי של סופיה (מאי): פסטיבל הסרטים הבינלאומי של סופיה הוא פסטיבל קולנוע בינלאומי שנערך מדי שנה בסופיה. הפסטיבל מציג מגוון רחב של סרטים, החל מסרטים עצמאיים ועד לסרטים מסחריים.
  • פסטיבל המוסיקה הבולגרית (יוני-יולי): פסטיבל המוסיקה הבולגרית הוא פסטיבל מוזיקה בינלאומי שנערך מדי שנה בסופיה. הפסטיבל מציג מגוון רחב של מוזיקה בולגרית, החל ממוזיקה קלאסית ועד למוזיקה עממית.
  • פסטיבל הג'אז של בנסקו (יולי-אוגוסט): פסטיבל הג'אז של בנסקו הוא פסטיבל ג'אז בינלאומי שנערך מדי שנה בעיר בנסקו. הפסטיבל מציג מגוון רחב של מוזיקאים ג'אז מרחבי העולם.
  • פסטיבל הפולקלור של סופיה (אוגוסט): פסטיבל הפולקלור של סופיה הוא פסטיבל תרבותי שנערך מדי שנה בסופיה. הפסטיבל מציג מגוון רחב של מסורות פופולריות בולגריות, כולל מוזיקה, ריקוד, אופנה ומאכלים.

אירועי תרבות נוספים

  • תערוכות סופיה מציעה מגוון רחב של תערוכות אמנות, תערוכות צילום ותערוכות אחרות.
  • הופעות סופיה היא ביתם של מספר תיאטראות, אולמות קונצרטים ומוזיאונים המציעים מגוון רחב של הופעות, כולל מופעי מחול, מופעי מוזיקה ועוד.
  • אירועי ספורט סופיה היא ביתם של מספר מועדוני ספורט מקצועיים, כולל קבוצת הכדורגל של סופיה וקבוצת הכדורסל של סופיה.

אם אתה תוהה מתי הזמן הנכון לבקר בבולגריה, התשובה היא עכשיו, כי אחד מפסטיבלי הרוק הגדולים בבולגריה מגיע לפלובדיב. זהו אירוע מוסיקה נהדר לבולגריה בקיץ וזה פסטיבל הג'אז של בנסקו. אירוע נוסף צפוי מאוד בהרי רילה הוא פסטיבל הג'אז של בנסקו. המבקרים באירוע על ההר הגבוה ביותר בבולגריה, רילה, יכולים לראות מופעי מחול ומוזיקה שונים ולטעום מטעמים שונים מהאזור.

פסטיבל המוסיקה הבולגרית השנה מציע למעלה מ -60 שעות עצירות

שכל אחת מהן מופיעה בחלק אחר של הארץ, מהבירה פלובדיב, סופיה, ועד הרי בולגריה. הכנס יהיה גם חלון הראווה הג'אז הבולגרי הראשון שיארגן בכנס. אירוע זה מאפשר ליותר מ -350 אנשי מקצוע בתחום המוזיקה לגלות את מיטב המוזיקה הג'אזית והקלאסית מבולגריה וממדינות אחרות באזור.

חלק מהדוברים שנכחו במהדורה זו של מדור פורום סופיה שלנו הם אישים ידועים מעולם הג'אז, הקלאסיקה, הרוק, הפופ, הג'אז והמוזיקה הקלאסית. בדקו את פסטיבלי הקיץ הטובים ביותר בבולגריה וידעו שלא סביר שתפספסו טיול נהדר לבולגריה השנה. אנו מבטיחים לך שנבקר לפחות באחד מהם בקיץ הקרוב, אך אחרים צריכים להיות ברשימה שלך.

בנוסף

כמה מהאמנים המפורסמים בעולם, ביניהם דייוויד בואי, ג'ון לנון, פול מקרטני וג'ורג 'הריסון, יופיעו בפסטיבל התוסס הזה. אז תכננו את הטיול לאירופה לתאריך זה וצאו לסופיה, בולגריה כדי לחוות את הפסטיבל הזה! אם אתה רוצה לשלב את מיטב פסטיבלי הקיץ הטובים ביותר בבולגריה עם האירועים הפופולריים ביותר באירופה, שמור את התאריך בלוח השנה שלך. יש תור גדול, במיוחד לאלה שאוהבים לצחוק טוב – עם קומיקאים, קומיקאים וקומיקאים מכל רחבי העולם.

פסטיבל מדע ואמנות בין תחומי, הכולל מוסיקה, מחול, אמנות, ספרות, מדע, פילוסופיה, היסטוריה ועוד. ועידת הג'אז האירופית מורכבת מנאומים מרכזיים מעוררי השראה של מוזיקאי הג'אז, האמנים, המוסיקאים והמדענים הנודעים בעולם.

היא אורגנה לראשונה בשנת 1962 והיא כה מרתקת מכיוון שהצליחו לאתר, להחיות ולהגן על המורשת התרבותית של בולגריה. שנות ה -90 היו תקופה קשה עבור סופיה, אך מאז שהפכה בולגריה לחברה באיחוד האירופי בשנת 2007, היא הפכה לעיר אירופית מודרנית למראה. בבולגריה נוצר מקום רב לאירועי תרבות ואירועים, החל ממוסיקה וריקוד ועד אמנות וארכיטקטורה. הנה כמה דגשים מעברה של בירת בולגריה שיעזרו לך להבין טוב יותר את העיר כיום. להלן הבאנו לכם את רשימת הפסטיבלים הנחגגים בסופיה מדי שנה ועליכם לבקר בכדי להכיר את התרבות במדינה זו. פסטיבלים החוגגים את התרבות העשירה והטובה יותר של בולגריה יכולים להיות רעש גיהנום אם תחליטו לבלות קצת זמן בבירה כדי לחוות אותה ולהשאיר זיכרון שתוקירו עד סוף חייכם. המסורות הבולגריות, המוצגות בפסטיבלים בבולגריה, מעלות חיוך על פניך ואין ספק שהן גורמות לך להרגיש WOW בין אם אתה מגרש רוחות רעות או רוקד יחף על גחלים מסריחות.

בנוסף, חוף הים השחור בצפון בולגריה מציע דרכים רבות ושונות לבילוי בחופשה בבולגריה. לא לשכוח כמה מהחופים היפים במדינה, כמו ורנה, סופיה, קרסנודאר ווראצה.

פסטיבל אפולוניה לאמנויות מתקיים בסופיה, בירת בולגריה והעיר השנייה בגודלה בבולגריה. הוא ממוקם על ראש ההר המקיף את עמק סופיה מכל עבר, ומשקיף על הים השחור.

הפסטיבל מושך אליו תיירים שפשוט רוצים לקבל תובנה על התרבות הבולגרית, כמו גם תיירים מכל רחבי העולם. ניתן לראות את ההיסטוריה והתרבות של המקום הזה בפסטיבל אפולוניה לאמנויות ואירועים אחרים בסופיה.

סופיה AffiliateCon במרכז האירועים סופיה מציע למשתתפים אפשרות לפגוש מותגי שותפים מובילים ומתפתחים מרחבי אירופה בכדי ליצור ולחזק מערכות יחסים חדשות וקיימות

הילטון סופיה בסופי (BMSD) הוא פורום בינלאומי מוביל המאגד מודלים עסקיים מרחבי העולם, מארצות הברית, קנדה, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, יוון, רומניה ובולגריה.

הפסטיבל הבולגרי תופס את חשיבות העולם הסובב כמוקד העיקרי באירועיו. המטרה העיקרית של פסטיבל זה היא להציג את מיטב התרבות, האמנות, המוסיקה, הספרות, האמנות, התרבות והתרבות הבולגרית.

ארמון התרבות הלאומי מפיק כמה מהפסטיבלים והאירועים הגדולים בבולגריה

וקיימים מספר פסטיבלים במדינה, כמו פסטיבל הקולנוע הבולגרי הבינלאומי בסופיה, פסטיבל הקולנוע הבולגרי בבוקרשט, בולגריה. פסטיבל הקולנוע הלאומי ופסטיבל הקולנוע והטלוויזיה הלאומי.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן