חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סופיה בולגריה מזג אוויר

לבדוק תחזית שנתית לפני שאתם סוגרים טיסה לסופיה? החלטה חכמה! רצוי לתכנן את הטיול בסופיה בהתאם לעונות השנה. מה מזג האוויר בסופיה בטיול שלך?


הקיץ הבולגרי נמשך עד תחילת יוני, אז הטמפרטורה מגיעה ל 30 מעלות, אם כי הזמן החם ביותר בשנה הוא בדרך כלל אמצע יולי, כאשר הטמפרטורה המקסימלית היא בקביעות 88.2 מעלות. יולי ואוגוסט הם החודשים החמים ביותר, אך השמש יכולה להיות חזקה למדי בצהרי היום, ולעיתים נדירות הטמפרטורות יורדות מתחת ל -59.9 מעלות בלילה. ספטמבר כאן, עונת הקטיפה, הסתיו בבולגריה הוא הזמן בו המדינה הזו ממשיכה לקבל את פני התיירים.

עונת הגידול בסופיה נמשכת 6.1 חודשים ו- 185 יום

אך לעיתים נדירות מתחילה בין ה -3 במרץ ל -4 במאי ומסתיימת בין ה -3 באוקטובר ל -7 בנובמבר. התקופה הבהירה ביותר של השנה נמשכת 3-1 חודשים, והחמה ביותר זמן השנה בבולגריה, עם טמפרטורת לילה מקסימלית של 88.2 מעלות, שלעתים נדירות מתחילה בין 1 באפריל ל 31 באפריל ומסתיימת ב -1 באפריל .31 במאי. היא מתחילה בסביבות ה 9 ביוני ונמשכת כ 3.4 חודשים ומסתיימת בסביבות ה 21 בספטמבר.

באשר לתחזית מזג האוויר האידיאלית

האביב והסתיו הם הזמנים שבהם ניתן לצפות בימים חמים ושטופי שמש, בלילות חמים ובמזג אוויר חם לאורך זמן. מצד שני, החורף יכול להיות קריר והטמפרטורה יכולה לרדת מתחת לאפס. התעטף חם, תיהנה מנופים מכוסים שלג ותהנה מהאוויר החם, מהמים הקרים, מהשלג ומפתיתי השלג שבאוויר.

החודשים הטובים ביותר לסקי הם דצמבר ופברואר

כאשר השלג רענן וסמיך. סוף דצמבר הוא בדרך כלל השלג הראשון בשנה והזמן הטוב ביותר לגלוש בסופיה הוא לעתים קרובות 17 בדצמבר, כאשר אבקה טרייה עמוקה. במרץ בדרך כלל יורד שלג, אך לא כמו בחודשי החורף נובמבר ודצמבר.

טמפרטורות של 5-15 מעלות נפוצות

אך היא יכולה להישאר מתחת לאפס במשך שבועות. ימי הקיץ לרוב בהירים ושטופי שמש, עם טמפרטורות באמצע שנות העשרים והנמוכות של -10 עד -15 מעלות צלזיוס. אם יורד גשם, בדרך כלל יורד גשם של כמה שעות ועדיף למצוא מחסה. הימים בהירים ושטופי שמש באופן קבוע, למעט סופות קיץ קצרות ואלימות, שיכולות להיות גם סופות ברד.

עקב ימי התואר הגדלים בלבד, פריחת האביב הראשונה מופיעה בסופיה בסוף האביב, אמצע-סוף אפריל או תחילת מאי. אם צפוי להיות מזג אוויר יבש, זה יהיה מפברואר עד נובמבר, ואז אוגוסט ואז שוב בספטמבר.

הסתיו בדרך כלל לא גשום בהשוואה לשאר אירופה

אך ספטמבר ואוקטובר עדיין יכולים להיות חמים ונעימים למדי. אם אתם מחפשים זמן חם מאוד לבקר בסופיה, החודשים החמים ביותר הם אוגוסט, יולי ואז יוני. הטמפרטורות מרגישות קרות במחצית השנייה של השנה ובדרך כלל בסתיו, לאור הלחות. הלחות הנתפסת בסופיה משתנה במידה ניכרת, נמדדת באחוז הזמן שרמת הלחות היא לחה, מעיקה או אומללה, ונעה בין 1% ל -1.5%.

הציר האופקי

הוא יום השנה, הציר האנכי הוא שעת היום והצבע הוא הטמפרטורה הממוצעת לשעה ויום זה. ביום זה נצפו סוגים שונים של משקעים (ללא גודל עקבות) וחושבו ערכים עצמאיים לטמפרטורה הנתפסת, כיסוי ענן ומשקעים כוללים. באותו יום ירדו גשם ושלג וכמויות שונות של גשם או שלג בימים שונים, כמו גם כמות המשקעים הכוללת.

בסופיה ספטמבר ונובמבר הם סתיו, אז הם רואים ירידה, אבל בשאר השנה הם עדיין בסתיו. החל באביב (28 במרץ) ובמשך 7.1 חודשים נצפה שעון קיץ (שעון קיץ) שמסתיים בסתיו (31 באוקטובר) ואז שוב בחורף (29 במרץ).

העונות המשתנות מביאות צבעים רבים לפאתי העיר

ומזג האוויר הוא הזדמנות טובה לחקור אותם. עם זאת, הקור אינו קר כמו החורף הבולגרי האופייני, שמתרחש בין 0 ל -32 מעלות צלזיוס. בסופיה האביב נחשב גם לתקופה חמה עם טמפרטורות שבין 15 ל -25 מעלות. באביב צפויות טמפרטורות של 15 עד 25 מעלות, שעולות בהתמדה ממרץ עד יוני.

למרות שזה יכול להיות קצת קריר בערב בסופיה

המבקרים צריכים בהחלט להביא משמרות, מכיוון שלעתים זה יכול להיות קשה. יש הרבה שלג בפברואר, במיוחד בתחילת פברואר. תחנות מזג אוויר מדווחות שהיום הכי סוער בשנה הוא 21 בפברואר והיום הקר ביותר הוא 22 בפברואר, עם 0 מעלות צלזיוס. כובע, כפפות, מעיל חם וזוג כפפות עם שכבה עבה של צמר או גרבי צמר הם חובה, מכיוון שהשלג עמוק בפברואר. הזמן הטוב ביותר לבקר בסופיה הוא באביב ובסתיו, כאשר הטמפרטורות הקיצוניות אינן קשות כל כך ומזג האוויר בהיר מספיק ויש מעט גשמים, כך שתוכלו לחקור את הסביבה. הזמן הטוב ביותר לבקר ב- SofIA הוא בתחילת יולי עד אמצע אוגוסט, על פי התוצאות שלנו, אך ישנם כמה חודשים רטובים במיוחד.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן