חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סופיה, בולגריה – מה יש לעשות שם?

המלצות מה יש לעשות בסופיה למטיילים הישראלים? יש המון פעילויות, אטרקציות, מוזיאונים וטיולים שווים שאסור לפספס בסופיה, בולגריה! כל הטיפים כאן!

סופיה, בירת בולגריה, היא עיר עם היסטוריה עשירה ועשירה בתרבות. יש הרבה מה לראות ולעשות בעיר, החל מאתרים היסטוריים ומוזיאונים ועד לחיי לילה תוססים ומסעדות מצויינות.

אתרים היסטוריים

  • קתדרלת אלכסנדר נבסקי היא קתדרלה אורתודוקסית רוסית הממוקמת בלב סופיה. הקתדרלה היא אחת הכנסיות הגדולות באירופה והיא ידועה בחזיתות המפוארות שלה ובפנימיות המרהיבות שלה.
  • כנסיית בויאנה היא כנסייה כנסייתית ביזנטית הממוקמת בסופיה. הכנסייה ידועה בציורי הקיר המרהיבים שלה, שנשמרו היטב מאז המאה ה-13.
  • רובע Serdica הוא אתר היסטורי הממוקם בלב סופיה. הרובע היה בעבר חלק מהעיר הרומית Serdica ויש בו שרידים רבים של התקופה הרומית, כולל תיאטרון רומי, אמפיתיאטרון ופורום.

מוזיאונים

  • המוזיאון הלאומי לאמנות בולגרית הוא מוזיאון לאמנות בולגרית הממוקם בסופיה. המוזיאון מציג אוסף גדול של אמנות בולגרית, החל מאמנות עתיקה ועד לאמנות מודרנית.
  • המוזיאון הלאומי לתולדות בולגריה הוא מוזיאון לתולדות בולגריה הממוקם בסופיה. המוזיאון מציג תערוכות על ההיסטוריה של בולגריה, החל מתקופת האבן ועד ימינו.
  • המוזיאון הארכאולוגי של סופיה הוא מוזיאון ארכיאולוגי הממוקם בסופיה. המוזיאון מציג אוסף גדול של ממצאים ארכיאולוגיים מרחבי בולגריה, החל מהתקופה הפרהיסטורית ועד לתקופה הביזנטית.

חיי לילה

סופיה היא עיר תוססת עם חיי לילה תוססים. בעיר יש מגוון רחב של מועדונים, פאבים וברים, המציעים מוזיקה, ריקוד ומשקאות.

מסעדות

סופיה היא עיר עם מגוון רחב של מסעדות, המציעות אוכל בולגרי מסורתי ותפריטים בינלאומיים.

טיפים לטיול בסופיה

  • הזמינו את החופשה שלכם מראש, במיוחד אם אתם מתכננים לנסוע בתקופה החגים.
  • הצטיידו בארנק קטן עם כסף מזומן, מכיוון שחלק מהעסקים בעיר אינם מקבלים כרטיסי אשראי.
  • למדו כמה מילים בסיסיות בבולגרית, זה יעזור לכם לתקשר עם המקומיים.
לסיכום

סופיה היא עיר יפה ומרתקת עם הרבה מה להציע למבקרים. עם תכנון מוקדם, אתם יכולים ליהנות מחופשה בלתי נשכחת בעיר הבירה של בולגריה.

בארבע השנים האחרונות ריכזתי רשימה של דברים שאני יכול לעשות בסופיה בחורף, ובמדריך זה אסכם את כולם ואציג את הסיור שלי בן יומיים בסופיה. אוכל בולגרי בו תוכלו לאכול אותו ובתקווה כמה תמונות מכוסות שלג המעוררות אתכם לבקר בעיר הנהדרת הזו, פוסט זה מכיל כמה מהדברים הטובים שעשיתי בבולגריה בחורף. הנה המדריך שלי לכל הדברים הטובים שאתה יכול לעשות בהתבסס על המסע שלי לעיר בארבע השנים האחרונות. סופיה היא עיר יפהפייה עם אווירה נהדרת, אנשים נהדרים ותרבות נהדרת, אך גם הרבה בעיות.

סיור בסופיה

כולל כמה דברים שאינכם יכולים לראות בסופיה, כמו גם כמה מהמסעדות והמלונות הטובים ביותר בעיר. השתמשתי בטיפים לטיולי SofIA של פולי מ- One Flight Away ביצירת מסלול Sofias שלי ואציג אותם גם בפוסט בבלוג זה על ביקור בבירת בולגריה בחורף.

אם אתם מתכננים טיול יחיד לבולגריה

הנה מדריך טיולים בבולגריה המכיל מידע באילו חברות נסיעות עליכם להשתמש, לאן אתם יכולים לשהות בבולגריה וכיצד להסתובב. בדרך תמצאו מדריכי טיולים מה לעשות בסופיה ובבולגריה, וכן טיפים לביקור בבולגריה בתנאי מזג אוויר שונים, כמו בחורף ובקיץ.כפי שתמצאו, מאמר זה מכיל מידע רב על סוגי המלונות, המסעדות, המלונות והמסעדות השונים בסופיה.

ישנם הרבה מקומות בסופיה שתרצה לבקר בהם במהלך טיול היום שלך

אך אינך צריך להיות שם כל הזמן. אם אתם מבלים יום שלישי בבולגריה, תוכלו לבקר במנזר רילה למחרת ואז להפיץ את האטרקציות של סופיה ביומיים הקרובים. בדוק את המדריך שלנו למקומות הלינה הטובים ביותר בעיר ואל רק להישאר איתנו לסוף השבוע. עבור אלה שרוצים סיור בסיור DIY, ישנם כמה פארקים במסלול שאתה יכול לבקר בהם, כמו גם מספר מוזיאונים.

הסוד

הוא לא רק כאן, אלא היופי של הבניין וחלל הפנים שלו מלכותי כמו שניתן היה לצפות. זה המקום הכי טוב בסופיה, בולגריה, ואפילו הייתי ממליץ לבלות יותר ימים בפלובדיב מאשר בבולגריה. לפחות לדעתי ורבים אחרים זו חובה – לראות היכן מתקיים יום טיול בבולגריה ואחד המקומות היפים במדינה. מלבד Plivdiv הנ"ל יש עוד מספר מקומות שאנו רואים אידיאליים לטיולי יום לסופיה.

הדבר הכי טוב בזה

הוא שאתה יכול לעשות כמעט כל דבר בחוף הים השחור. למרות שרצינו לבלות יום אחד בלבד בסופיה, הצלחנו לשרוט את פני השטח ולהשאיר לכם רשימת פעילויות שתוכלו לעשות בסופיה ובסביבתה בביקורכם הבא. דרך מצוינת להתחיל את זמנכם בבולגריה היא סופיה ווק החינמית, המציעה טיולים חופשיים של שעתיים לרבים מהמקומות היפים ביותר בבירת בולגריה, כמו מרכז העיר, העיר העתיקה והעיר העתיקה.

התמזל מזלנו להשתתף בסיור הסופיה בחינם

שהוא הליכה חופשית של שעתיים במרכז העיר ובעיר העתיקה. הסיור נמשך מספר שעות ולוקח אתכם למספר מסעדות בולגריות פנטסטיות, שיעניקו לכם כמה טעימות לנסות ובמקביל יכירו לכם את ההיסטוריה והתרבות של בולגריה וכמה מהמסעדות הפופולריות ביותר שלה.

הדבר שחובה לראות בסופיה

הוא לקחת את המטרו מסרדניקה לפארק העסקים של סופיה, אם כי אתה לא צריך לקחת את המטרו. מיקום המלון אידיאלי לחקר SofIA ברגל, מכיוון שהוא נמצא במרחק הליכה קצר ממרכז העיר והעיר העתיקה. איך שוכחים את ויטושה, ההר הגבוה ביותר בבולגריה ואחד היפים בעולם, בבולגריה כולה?חובה לראות בסופיה הוא ביקור בעיר העתיקה, המקום בו נוסדה העיר. זה מקומות כאלה שגורמים לתיירים לחוות מבנים טיפוסיים, אך המקומות שאתה מבקר בהם, כמו סופיה, הם שהופכים אותם לבניינים אופייניים.

אם אתה רוצה לדעת הכל על עברה של המדינה ועל סופיה עצמה

מוזיאון בולגריה שווה ביקור. פרדיננד נכח בפתיחת המוזיאון, יחד עם ממצאים ארכיאולוגיים חשובים הפזורים ברחבי סופיה בולגריה. כיום, הבניין הזה הוא המוזיאון ההיסטורי, שהוא מקום נהדר ללכת אליו אם אתה רוצה ללמוד קצת יותר על ההיסטוריה של סופיה. תוכלו ללמוד על ההיסטוריה שלה ולבקר בכמה מהמבנים החשובים ביותר שלה, כמו קתדרלת פטרוס הקדוש וסנט פול, כמו גם במבנים היסטוריים אחרים.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן