חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סופיה בולגריה חיי לילה

שדרות ויטושה, המכונה ויטושקה, היא אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בהם בלילה בסופיה,  מיעה שלל מועדוני לילה, ברים ומסעדות. לסופיה יש סצנת חיי לילה תוססים ויש בעיר מספר מועדונים טרנדיים, חיי הלילה מתחרים עם הערים הסמוכות אליה בבלקן כמו בוקרשט ובלגרד .

בסופיה יש כמה ברים על הגג ששווים ביקור אם אתם מחפשים משהו אחר לעשות בסופיה בלילה. בר הגג האהוב בסופיה נמצא בקומה ה -9 של מלון סנס, כי יש בו נוף מדהים של קתדרלת אלכסנדר נבסקי.
בקיץ, הפארקים בסופיה מלאים באנשים בלילה, כמו במהלך היום. תוכלו למצוא אינספור מקומיים צעירים המתמנגלים על הדשא  עם בקבוקי בירה ומגשי פיצה, נהנים מהאוויר ואווירת הלילה.

כמה מהפארקים האהובים הם קריסטל גארדן וגן העיר, עם נופים מדהימים של התיאטרון הלאומי איוון וזוב המדהים המואר בלילה.

בית האופרה בכתובת ulitsa „Georgi S. Rakovski“ 84-86, 1000 Sofia Center, Sofia,  אם אתם אוהבי תרבות אנחנו ממליצים לכם על בית  האופרה והבלט של סופיה . תוכלו לראות את אופרת כרמן של ז'ורז 'ביזט , ללבוש שמלות ערב וחליפה אלגנטית לגבר,  כדי להוסיף לחוויה ואחרי ההופעה לשתות יין על הבר בבית הקפה , המחירים  סבירים בהחלט.

open-air cinema

8, William Gladstone Str., Sofia, Bulgaria

הקולנוע העצמאי הטוב ביותר בסופיה מוצג במרכז התרבות G8 , במרחק הליכה קצר בלבד משדרת ויטושה ,מלבד סרטים עצמאיים ואירופאים, בית הקולנוע מארח לילות קולנוע באוויר הפתוח בחצר הקטנה שלו בקיץ.תוכלו לראות סרט ולשתות בירה תחת כיפת השמים .

סיור לילי עם מדריך, מופע פולקלור וארוחת ערב

ישנם סיורים פרטיים היוצאים דווקא בלילה ומציעים סיור רגלי באתרים החשובים בעיר, סיורים  בעיר בנופים המוארים באורות הלילה, אחרי שתטילו ברגל, תוכלו לאכול  ארוחת ערב מסורתית ולצפות במופע פולקלור. ארוחת הערב כוללת 3 מנות והופעה בליווי הריקוד הבולגרי המסורתי, הורה. הסיורים כוללים העברה מהמלון ובחזרה למלון.

free jazz festival in the park

פסטיבל A to JazZ השנתי המתקיים בפארק הדרומי של סופיה, הוא בחינם , תוכלו ליהנות מלהקות ג'אז ומוזיקת ​​עולם ,תוך לגימת קוקטיילים בשקיעה.

art class בכתובת 16, Banat Str., Sofia

פעילות זוגית רומנטית,  תוכלו להתארח בחוג אמנות, בר רוסו מארגן כמעט כל לילה מסיבות יין וציור עם נושאים שונים. 

Vitosha Mountain

קופיטוטו Kopitoto הוא אזור בהר ויטושה עם נוף מרהיב על העיר. הוא ממוקם ליד מגדל הטלוויזיה שהוקם שם. המקום  רומנטי מאוד עבור זוגות המגיעים לצפות על נופי העיר בלילה.

ארוחת ערב מול נוף מרהיב בכתובת 89B Vitosha Blvd., 24th floor, Sofia

The View היא מסעדה במרכז העיר הראויה לשמה – ממוקמת בקומה ה -24 של בניין עסקים, והיא מציעה נוף ממעוף הציפור של הבירה. תוכלו להתארח לארוחת צהריים או ערב , מומלץ מאוד לאכול  במרפסת הפתוחה בקיץ.

Biblioteka בכתובת bul. "Vasil Levski" 88, 1504 Doktorska Gradina, Sofia

זהו אחד ממועדוני הלילה המפורסמים ביותר של סופיה הנמצא במקום שיפתיע אתכם,בתוך הספרייה הלאומית לשעבר, המועדון הזה, שנשאר פתוח מימי רביעי עד שבת, ומארח די ג'יי מעולים ,  מארח מסיבות לפי נושא, כמו למשל מסיבות שנות התשעים, עם פופ מתקתק, תוכלו לשתות קוקטייל ולרקוד ברחבה מחצות ועד אור הבוקר.

Piano Bar And Sushi בכתובת ul. Lege 8, 1000 Sofia Center, Sofia

הבר הזה ממוקם במרכז סופיה, הוא מציע למבקרים מוזיקה חיה ותפריט עשיר. המקום מורכב משני אולמות, המכילים עד 200 אורחים בו זמנית. המקום מארח להקות פופ בולגריות, , להקות רוק ואפילו הופעות בינלאומיות. חוץ מהופעות חיות , תוכלו להזמין במקום גם אוכל, כאשר סושי היא ההתמחות העיקרית.

Shtastlivetsa בכתובת bul. "Vitosha" 27, 1000 Sofia Center, Sofia

מסעדה יוקרתית המציגה תפריט נפרד לארוחת הערב, מנות גורמה עם מוצרים טריים ואיכותיים, המנות מוקפדות והשף מוציא מנות מעוצבות להפליא, לצד כוס יין.

Yalta Club

מועדון של מוזיקה אלקטרונית שהחל לפעול עוד בתקופה הפוסט-קומוניסטית. רבים מהתקליטנים הבולגרים החלו את דרכם במועדון.במקום נערכות מסיבות קונספט, מתארחים אומנים ותקליטנים מכל העולם והוא מושך אליו אוהבי מוזיקה אלקטרונית מכל אירופה.

Rossini בכתובת 1142 Sofia Center

מסעדה משובחת המתהדרת בתפריט מגוון המציע מנות בשר, דגים, לצד תוספות ומציע מגוון רחב גם לצמחוניים וגם טבעונים ימצאו אלטרנטיבות כמו סלט קינואה עם ירקות ושלל אגוזים. הטרמיסו הוא הקינוח האהוב במקום.

Gotham Club בכתובת ul. "Stefan Karadzha" 1, 1000 Sofia Center, Sofia

מועדון הלילה הפופולרי ביותר בבירה, מועדון Gotham , רקדנים ורקדניות יקדמו אתכם עם הכניסה, במקום הזה משתחררים ורוקדים על הבר ועל השולחנות, לצלילי מוזיקת פופ, טכנו, מוזיקה אלקטרונית ו ​​RnB, בדרך כלל תראו תורים שמשתרכים מהרחוב פנימה, אם התמזל מזלכם והצלחתם להיכנס, תיהנו מבירות מעולות, צ'ייסרים, כוס יין ושלל קוקטיילים ותוכלו להזמין משהו קל לאכול או לאכול ארוחת שחיתות כמו המבורגר עם צ'יפס שמנוני , פיצה או פנקייק עם הררי כדורי גלידה ואם כל זה לא עשה לכם חשק, תדעו שהמקום מושך אליו רקדנים מקצועיים שיראו לכם ביצועים מפתיעים על רחבת הריקודים.

Bar Petak בכתובת ul. "General Yosif V. Gourko" 21, 1000 Sofia Center, Sofia

בר פאטק, הוא מועדון לילה שונה בנוף הברים בבירה סופיה,  תוכלו לשמוע מוזיקה מגוונת, מרגאיי ועד פאנק , מוזיקת נשמה שחורה ועוד. הבר מעוצב להפליא, בצבעים אפלים כשנורות צבעוניות מכניסות אתכם לאווירה, הבעלים חברותיים ואדיבים ולפעמים מפתיעים עם האפי האוור ומזמינים את כולם לסבב משקאות שיכניסו אתכם למצב הרוח המסיבתי.  

Versus Karaoke Bar בכתובת ul. "Tsar Samuil" 50, 1000 Sofia Center, Sofia

אחד המקומות המפורסמים ביותר בקרב חובבי הקריוקי, המקום הזה כולל אוסף שירים בינלאומיים  רבים, בנוסף על הארסנל המקומי הבולגרי, כך שגם תיירים יוכלו ליהנות מערב מהנה , לשבת עם החברים ולהפגין את הכישרון החבוי בכם. הבר יציע לכם משקאות ותפריט אוכל עשיר. גם הקינוחים מעולים.

RockIt בכתובת "Petko Karavelov" 5, 1421

מועדון רוק שעורך מסיבות דיג'יי מפוארות וגולת הכותרת הן ההופעות החיות , עם הרכבים בועטים ואנרגטיים  שמנגנים קאברים של שירי פופ לצד הרכבים עכשווים שינגנו מוזיקה מקורית, תוכלו לרקוד על מוטות, ליהנות מההופעות, לרקוד כל הלילה, ולהזמין המבורגר על הבר לצד בירה. 

Chalga בכתובת ulitsa "Alabin I. Vl." 34 1000 Sofia Bulgaria, 1000 Sofia

המועדון המסורתי הזה ינעים את זמנכם לצלילי מוזיקת פולק ומקצבי ריקודי בטן, זהו אחד מהמקומות היוקרתיים, המושכים אליהם אנשי עסקים שבמהלך השבוע מעונבים בחליפות יקרות, המקום נחשב לאחד מהמקומות הטרנדיים ביותר בבירה.

One More Bar בכתובת ul. "Tsar Shishman" 12, 1000 Sofia Center, Sofia

 בצהריים המקום הוא בר מסעדה המציע ארוחות צהריים כגון סטייק לצד צ'יפס, המבורגרים, פסטות, מרקים , סלטים ועוד ובערב המקום הופך לבר נעים, ניתן לשבת בימי הקיץ בגינה , תוכלו לאכול ארוחת ערב ולשתות על הבר ובלילה המקום מתעורר לחיים ומושך אליו צעירים בגיל וברוח  עד לשעות הקטנות בלילה.

Club Maze בכתובת ul. "Hristo Belchev" 1, 1000 Sofia Center, Sofia

בר המארח בסופי שבוע הופעות חיות, אירועי תרבות בימי שלישי. המקום ידוע באווירה טובה ובבירה משובחת.

Club Chervilo בכתובת 1000, ul. “Tsar Osvoboditel” 9, 1000 Sofia

 ארבעה חדרים נפרדים אשר נקראים בשם "אולם לבן", "חדר זהב", "בית טק" ו"טרסה ", כל אחד מתאים לצרכיהם של אורחים מסוגים שונים. בסופי שבוע הטק האוס הופך ליעד המסיבות האטרקטיבי ביותר, התקליטנים מהשורה הראשונה  מתקלטים במועדון הזה.

Barbara Sofia בכתובת Near Central Mineral Bath, Sofia 1000

בית קפה הממוקם בלב העיר, המגיש לכם קפה, בירות ביתיות , קוקטיילים מעוצבים עם פירות טריים, מבחרן יינות ומשקאות אקזוטיים וכמובן אוכל המאפיין בתי קפה, ארוחות בוקר עם ביצים, פנקייקים, סלטים, מאפים חמים , עוגות וטוסטים.

Hadjidraganov's Houses Restaurant בכתובת ul. "Kozloduy" 75, 1202 Sofia Center

 המקום מקבל דירוג גבוה מאוד מהמקומיים בזכות המנות האדיבות והגדולות, מנת העוף ותפוחי האדמה, הקינוחים הטעימים והעוגות הביתיות, השירות האדיב והמחירים הנוחים . מסעדה מומלצת לכל המשפחה.

Ashurbanipal בכתובת Sofia, Knyaz Boris I St 174

המסעדה אמנם בשירות עצמי, אבל מציעה לכם לחם ומבחר סלטים על חשבון הבית, תוכלו לאכול סמוסות טעימות  ופשטידות, פאי הלימון הוא לא פחות ממושלם.

בסופיה יש שדה תעופה בינלאומי ואפשר להגיע בטיסה ישירה מתל אביב

כן, סופיה היא עיר עם אחוז פשיעה מאוד נמוך וכמעט לא תשמעו על מקרי תקיפה, אלימות או אפילו כייסות.

החודשים החמים ביותר הם יוני, יולי  ואוגוסט, ואילו החורף קר ומושלג.

בכניסה לפארק המרכזי של בוריסובה גראדינה יש אגמון קטן  שקופא בחורף והופך לשטח להחלקה על הקרח. הוא פתוח 24/7,  כך שתוכלו להחליק על הקרח בשעת לילה מאוחרת .

בכתובת: Evlogi i Hristo Georgievи Blvd



סטודנטים? לפני או אחרי צבא? זוג צעיר? מחפשים מה לעשות בסופיה שהשמש יורדת? לפניכם רשימת המלצות על חיי הלילה של סופיה! יש הרבה פאבים, מועדונים, דאנס בארים ועוד..

אם אתה חולם על סופיה כבר שנים, פשוט קרא את המדריך האולטימטיבי שלנו לבולגריה והחליט אם אתה צריך לראות את זה בעצמך או פשוט להחליט שזה חובה לראות. להלן רשימה של האזורים הטובים ביותר בבולגריה שתיירים יכולים לחלוק איתך, כמו גם כמה מלונות מיוחדים בסופיה עליהם אנו ממליצים לתקציב שלך. המדריך שלנו לכל מחוז בבולגריה כולל את כל מה שצריך לדעת על בולגריה ולינה. בירת בולגריה, בה תוכלו לשתות ולרקוד כל היום, כל הלילה ואפילו בערב. המלון הזה הוא המקום הטוב ביותר להניח את הראש בחול ולהתנהג אם אתם רוצים גישה נוחה לכל האטרקציות. אורחים המעוניינים בקניות וחיי לילה ייהנו מנופים נהדרים של העיר וממבחר טוב של מסעדות וברים באזור.

אם אתם מחפשים לינה בסופיה

יש לנו את האירוח הכי טוב בבולגריה בדיוק בשבילכם. צימרים ו- AirBnB בבולגרית, שזו אפשרות נהדרת לוודא שאתה רואה את כל המקומות הטובים שאתה רוצה לראות בסביביה וסביבתה. מלונות תקציביים אלה בסופיה הם מושלמים עבור אלו עם תקציב צפוף המחפשים מלון מרכזי בעיר הקרובה לכל האטרקציות. הם אידיאליים לשהות בעירם בהפסקה או לשהייה קצרה בהפסקה.אם אתם טסים לסופיה, תוכלו לקרוא את הטיפים שלנו לטיסות משדה התעופה של סופיה והמדריך שלנו למלונות הטובים ביותר בבולגריה לטיסות.אתה כבר יודע איך להגיע לבולגריה, אבל איך להסתובב בעיר ומה לעשות שם?

אם אתם נוסעים לראשונה לבירת בולגריה

עליכם לשקול את מרכז העיר כבחירה הראשונה שלכם לשהייה בסופיה, אך גם לתכנן ביקור במקומות אחרים. אזור זה, בו ממוקמים רוב המלונות הטובים ביותר בבולגריה, הוא בחירה מומלצת לכל מי שמבקר בסופיה בשל קסמו ההיסטורי. זכור שסופיה היא אולי העיר הגדולה ביותר בבולגריה, אך היא לא מייצגת את עצמה לחלוטין. האזור, בו נמצאים כמה מהמלונות הטובים ביותר, הוא ההמלצה הטובה ביותר לכל מי שמבקר בבולגריה ומבקר בה בזכות הקסם ההיסטורי שלה.במרכז העיר תמצאו כמה מהפעילויות הטובות ביותר בסופיה, כולל מספר מסעדות, ברים, חנויות, בתי קפה, מסעדות ובתי מלון וכן מגוון מוזיאונים.

בסופיה יש 16 אוניברסיטאות וחיי הלילה תוססים באזור

בו ממוקמות כל 16 האוניברסיטאות. זה מבטיח שכל הברים הם מועדוני לילה שנשארים פתוחים עד שעות הבוקר המוקדמות. חיי הלילה של סופיה תוססים גם באזורים בהם נמצאת אוניברסיטת סופיה 16, כמו גם במרכז העיר. בין אם אתם חוקרים את הצד התרבותי של סופיה או מבקרים בכמה מועדונים וברים מהנים, יש המון דברים לעשות ב- SofIA בלילה כדי לחכות עד שעות הלילה המאוחרות כדי להפיק את המרב מזמנכם בעיר. הנה 12 מקומות לבקר בהם אם אתה חושב לחקור את חיי הלילה של בולגריה. אתה תתגעגע ללינת לילה בבולגריה, אבל יהיה לך זמן נהדר עם המועדונים שנשארים פתוחים עד שעות הבוקר המוקדמות, ומשאירים לך זמן רב לקניות במועדונים.

מלונות בסופיה

בולגריה ממוקמים בלב העיר, רק כמה רחובות ממרכז העיר. ישנם מקומות רבים אחרים לבקר בהם, כמו סבטה גברידה, מלון גרנד ומלון גגארין. אז קח עותק של המדריך למקורב ובקר בכולם. מלון הולידיי אין SofIA ממוקם בפאתי בירת בולגריה והוא המקום הטוב ביותר לערב נחמד עם חברים ובני משפחה, כמו גם כמה מסעדות וברים נהדרים.אחד הדברים שחובה לראות בסופיה הוא לבקר במקום בו נוסדה העיר, מרכז העיר העתיק. זוהי שדרת ויטושה, בה ממוקם מלון סנטרל סופיה ונחשב לאחד המקומות המגניבים ביותר בסופיה.לסופיה חיי לילה תוססים ויש בעיר מספר מועדוני רמה נמוכים. יש רק הצעה טובה אחת ללילה בסופיה, הכניסה למועדונים האלה היא בחינם, או 10 אירו. זרוק בירה במחירים סוציאליסטיים למוזיקה של להקות בולגריות מתחת לעצים המוצלים.

אם אתם נהנים מחיי הלילה בסופיה

תוכלו לפגוש גם ידוענים שמצלמים בקרבת מקום ב"נו בויאנה ". המשך לקרוא לטיפים היכן למצוא יחסי מין, כיצד להשיג זאת ולשכוח מלהעביר הכל לבולגריה של סופיה. היא מייעצת לך במה להיזהר, עם מי לדבר, לאן ולאן לא ללכת, מועדוני הלילה הטובים ביותר בעיר, ואיך לאסוף בנות בולגריות ולהתחבר לנשים מקומיות בסופיאניה ובסביבתה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן