חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סופיה בולגריה אטרקציות

מה לראות בסופיה? מה חובה לעשות בסופיה? להלן הסבר על אטרקציות מומלצות בעיר סופיה, בולגריה למטייל הישראלי!

אנו דנים בעשרת המקומות הטובים ביותר לביקור בבולגריה, אשר ללא ספק מביאים הנאה וסיפוק רב בביקור בבולגריה. זה כולל את כל מה שאתה צריך לדעת על ביקור בסופיה לבד, כמו גם כמה דברים מהנים לעשות בבירת סופיה.

אנחנו כבר יודעים להגיע לבולגריה, אבל מה לגבי הדברים הטובים ביותר לעשות שם, כולל המסעדות, המלונות, החנויות, המסעדות והמלונות הטובים ביותר בסופיה בלבד, ואיך להסתובב בעיר.

הדבר הכי טוב בזה

הוא שאם לא תישאר בסופיה לסוף שבוע, אתה יכול לעשות כמעט כל דבר במהלך ביקור בחוף הים השחור. מלבד פלובדיב הנ"ל, ישנן מספר ערים אחרות שיכולות להיחשב לטיול יום נהדר לסופיה. הפארקים ממוקמים לאורך כל מסלול סופיה והמקומות הטובים ביותר לבקר בעיר עצמה, כמו הפארק הלאומי של בולגריה, המוזיאון הלאומי של בולגריה או אפילו המוזיאון להיסטוריה של הטבע.

אם ברצונך לעשות משהו בסופיה, בולגריה, או לקבל טיפים לטיול הבא שלך שם, אנא ספר לנו מה דעתך בתגובות למטה. כך שתוכלו למצוא מדריך למועד מאוחר יותר, כמו גם רשימה של טיולי היום הטובים ביותר לעיר.

אם אתם חולמים על סופיה כבר שנים

פשוט קראו את המדריך האולטימטיבי שלנו לסופיה והחליטו איזה מלון בקרבתכם הוא הטוב ביותר עבור מדריך היכן להישאר בבולגריה. הנה כמה מהמראות שמלאים בכל האטרקציות התיירותיות של בולגריה. כאן אתה בעצם עוקב אחר דרך הלבנים הצהובה, המציעה את כל מה שאתה צריך כדי לקבל מידע על בולגריה ולינה. אם תבחרו מלון במרכז בולגריה, יהיו לכם גם מוזיאונים ומראות טובים, אז הנה רשימה של מקומות שחובה לראות – ראו את סופיה, כמו גם כמה טיפים לאן ללכת ואילו מקומות לבקר בעיר.

אם אתה רוצה לדעת הכל על עברה של המדינה ועל סופיה עצמה

יש את מוזיאון ההיסטוריה. פרדיננד נכח בחנוכת המוזיאון ובו ממצאים ארכיאולוגיים חשובים ברחבי סופיה בולגריה. ברחבי העיר ישנם חורבות רומיות ומוזיאונים רבים בהם תוכלו לבקר בכדי ללמוד עוד על ההיסטוריה של בולגריה ובולגריה בכלל. אם אתם מבקרים בסופיה, בירת בולגריה, או אם אתם מעוניינים בארכיטקטורה מזרח אירופאית, עליכם לבקר במקום זה.

ריכזנו את הדברים הטובים ביותר עבור סופיה והנה כמה מהם כדי שתוכלו ללמוד הרבה על העיר אחר צהריים אחד. בעוד יומיים נוכל לחקור את כל הערים ולמדנו עליהן כל כך הרבה יותר.

רוב המראות והאטרקציות ממוקמים במרכז העיר וניתן להגיע אליהם בקלות ברגל. הוא ממוקם במרחק של 10 דקות הליכה מאובוריסטה והוא נמצא בפאתי סופיה וניתן להגיע אליו בתוך כמה דקות ברגל.

אם יש לכם זמן מוגבל בבולגריה

טיול יום לסופיה הוא אפשרות טובה, אך פלובדיב שווה ביקור ארוך יותר. לפחות לדעתי ורבים אחרים זה אחד היפים והיה צריך – לראות מקומות בכל בולגריה. אני אפילו ממליץ לבלות בו יותר ימים מאשר בסופיה, ואז לחזור ולחקור יותר.

אני מודה שיומיים אולי לא יספיקו

כדי לראות את כל המראות שהוזכרו בסופיה, אבל אני חייב לומר שיש עדיין הרבה דברים לעשות. אני תמיד מציע טיול יום לבירת בולגריה פלובדיב או אפילו לשאר חלקי הארץ כדי לראות את פלאי הטבע שיש לאזור זה של בולגריה להציע. אם אתם מתכננים לבלות 48 שעות בבולגריה, עליכם להיות בטוחים שכל המראות שלה היו צריכים להיות על המסלול שלכם. רוב המראות והאטרקציות שאתה יכול לראות אם אתה עוקב אחר "מסלולי סופיה" המעשיים האלה (ביום אחד, כמובן).

כטיימר ראשון, נצלו את הדברים האלה לעשות בסופיה, בולגריה והכירו את העיר המרתקת הזו. הם יעזרו לכם להכיר את הבירה התוססת ומסבירת הפנים ולמבקרים הראשונים זו נקודת התחלה לטיול היום הראשון שלכם בבולגריה.

לפני שנתחיל עם 20 הדברים שעלינו לעשות בסופיה

תן לי לתת לך כמה עובדות קצרות על בירת בולגריה. יתכן וביליתם זמן מה בבולגריה וברצונכם לפספס כמה מן המראות החשובים ביותר ולשקוע בעיר עם מעט ידע בהיסטוריה, בתרבות ובתרבות של העיר.

החדשות הטובות ביותר הן שאתה יכול להשתמש בכרטיס Eurail Pass לנסיעה בין סופיה לבולגריה

אם אתה חובב גדול של נסיעות ברכבת, תשמח לגלות שיש "סיור סופיה" בחינם. בולגריה היא אחת המדינות הזולות באירופה, אז למה לא לבלות חופשה בסופיה?

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן