חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזג אוויר סופיה בולגריה

מתי לטוס לסופיה? הכירו את תחזית מזג אוויר בסופיה במשך כל השנה – סופיה בקיץ? סופיה בחורף? כל מה שצריך לדעת!

הסתיו בבולגריה ימשיך למשוך תיירים, כאשר ספטמבר תהיה עונת הקטיפה וספטמבר ואוקטובר עונת הקיץ. הקיץ הבולגרי נמשך עד תחילת יוני, אז הטמפרטורות מגיעות ל -30 מעלות, ואילו יולי ואוגוסט הם החודשים החמים ביותר והשמש ממש יכולה לזרוח חזק למדי בצהריים. בסופיה הטמפרטורות לתקופה זו של השנה הן גם בין 15 ל -25 מעלות מהרגיל. באביב הטמפרטורות נעות בין 15 ל -25 מעלות, שעולות בהתמדה ממרץ עד יוני.

הימים בהירים ושטופי שמש באופן קבוע

בעוד שטמפרטורות של 5-15 מעלות שכיחות ויכולות להישאר מתחת לקפוא במשך כמה שבועות ברציפות. הטמפרטורות בדרך כלל נעות בין 22 ל -83 מעלות צלזיוס במהלך השנה, אך לעיתים נדירות עולות על 10 ו -93 מעלות צלזיוס. בחודשי החורף הימים לעיתים מעוננים, והטמפרטורות נעות בין -5 ל -15 מעלות.

הסתיו בדרך כלל לא גשום בהשוואה לשאר אירופה

אך ספטמבר ואוקטובר עדיין יכולים להיות חמים ונעימים למדי. לסופיה יש חודשים לחים ביותר, ובהתחשב בלחות, הטמפרטורות מרגישות קר במשך חצי השנה. אם זה מזג אוויר יבש, זה פברואר, נובמבר ואז אוגוסט הוא החודש היבש ביותר בבולגריה עם טמפרטורות שבין -5 ל -15 מעלות צלזיוס.

עונת הגידול בסופיה נמשכת 6.1 חודשים ו- 185 יום ולעתים נדירות מתחילה בין ה -3 במרץ ל -4 במאי ומסתיימת מה -3 באוקטובר עד ה -7 בנובמבר

רק בגלל ימי התואר הגדלים, פריחת האביב הראשונה מופיעה בבולגריה ב באביב, שמתרחש בין התאריכים 1 במרץ ל -1 באפריל ואז שוב במאי ויוני. החלק הבהיר ביותר של השנה בבולגרית, החל מ- 9 ביוני ונמשך 3-4 חודשים, מסתיים ב- 21. בספטמבר.

אם אתם מחפשים זמן חם מאוד לבקר בסופיה

החודשים החמים ביותר הם אוגוסט, יולי ואז יוני. הקיץ ארוך וחם, ואילו החורף קר ומושלג, אם כי ידוע על חריגות קלות במזג האוויר העונתי. חילופי העונות מביאים צבע רב לפאתי העיר, אך הטמפרטורות הקיצוניות לא כל כך גרועות. אם מזג האוויר בהיר מספיק ויש מעט גשמים לחקור את האזור, הזמן הטוב ביותר לבקר בסופיאניה הוא באביב ובסתיו, מכיוון שזה זמן נהדר בשנה לחקור את העיר, במיוחד בחודשי הקיץ והחורף.

בסופיה יהיה יבש 22 יום

אך בסופיה יהיה יבש במשך 12 יום. אוגוסט הוא החם החם ביותר, עם טמפרטורה ממוצעת של 18.5 מעלות צלזיוס, ויוני הוא אחד החודשים החמים ביותר, עם טמפרטורה מקסימלית של 20.2 מעלות. בולגריה תהיה הכי יבשה בחודש 22 הימים והחמה ביותר בחודשי הקיץ.

סופיה תישאר יבשה במשך 11 ימים במהלך החודש

אך בחודש פברואר ירד שלג 7 ימים בממוצע, ובינואר שלג בממוצע 10 ימים. בבולגריה ובשאר חלקי הארץ יבשים יותר בכל ימות השנה ו 12 ימים יבשים ביותר בכל החודשים למעט סופיאניה. בבולגריה יירד שלג במשך 6 ימים בממוצע ממרץ עד מרץ, עם טמפרטורה שנתית ממוצעת של 18.5 מעלות צלזיוס.

במהלך החודש סופיה תהיה יבשה למשך 12 יום, ובאפריל יורד שלג במשך יום אחד בממוצע, עם טמפרטורה שנתית ממוצעת של 18.5 מעלות צלזיוס.

סופיה תישאר יבשה במשך 14 יום במהלך החודש, ושלג יהיה בממוצע יומיים בחודש נובמבר. השנה יבשה יותר ב- 20 יום, עם טמפרטורה שנתית של 18.5 מעלות צלזיוס. בנובמבר יורד שלג בממוצע 8 ימים (דצמבר), ובדצמבר זה קצת יותר מיום לחודש.

בסופיה יהיה יבש במשך 19 יום במהלך החודש

ובאוקטובר יהיה יבש במשך 21 יום עם טמפרטורה שנתית של 18.5 מעלות צלזיוס. עם טמפרטורה ממוצעת של 14.7 מעלות פרנהייט, זהו החודש היבש ביותר בשנה (אוקטובר עד ספטמבר). אוקטובר הוא רטוב יותר מספטמבר, אך לא יבש כמו ספטמבר ואוקטובר באזורים אחרים באירופה.

סופיה תישאר יבשה למשך 16 יום במהלך החודש

עם טמפרטורה ממוצעת של 14.5 מעלות פרנהייט וטמפרטורה שנתית של 18.7 מעלות צלזיוס. בחודש יולי הסיכוי לגשם הוא גבוה מאוד ובאוגוסט, הסיכון לשלג נמוך, אך בספטמבר, אוקטובר, נובמבר, דצמבר או ינואר, אין סיכוי לסיכון גבוה. זה יהיה יבש 11 ימים בשנה ו -16 יום בכל חודשי בולגריה למעט יולי.

על פי סטטיסטיקה של תיירות

התקופות הטובות ביותר לבקר בסופיה במזג אוויר חם הן אמצע יוני עד אמצע ספטמבר. בשל החום, אנשים רבים מבלים ימים חמים באטרקציות מוצלות ואוהבים לצאת לטיולים כאשר מזג האוויר קר בערב. על המבקרים להביא משמרות, עם זאת, מכיוון שלעתים זה יכול להיות לא נוח עם סופיה. חובה להשתמש בקרם הגנה וז'קט חם במיוחד בשעות היום, אם כי יכול להיות קריר בערב עם טמפרטורה ממוצעת של 14.5 מעלות פרנהייט.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבולגריה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על סופיה, בולגריה!

דילוג לתוכן